Sexogram….ganske så populært.. ;-)

Jeg ser på meg selv som ganske tolerant, frilynt, fleksibel, aksepterende, forståelsesfull osv… Men jeg kan IKKE , uansett hvor mye jeg prøver, forstå hvordan noen har noen glede av å legge ut halvnakne bilder, nakenbilder, soveroms-blikk-bilder og ulike varianter av “sex-invitasjons-bilder”  og frierier på INSTAGRAM!!


Damene kan hete Jenny, Irina, Chin, eller noe deromkring… De har ingen FØLGERE…De følger ingen selv…De har laget et HELSIDES innlegg/ bilde som dekker alle rutene der det ellers ville vært mange forskjellige bilder… De skriver på engelsk alle som en…Og det eneste de er ute etter er “a rich man to merry” eller “sex”.. SÅ følger enten tlf. nummer, mailadresse, adresse til en mulig enda mer “på kanten” side etc.

De skulle bare visst at jeg ikke er det MINSTE INTERESSERT i å gifte meg med dem, at jeg er ganske så fattig, er jente og at jeg liker bedre bilder av rare DYR, enn av de soveromsblikkene de prøver å overøse meg med..

HVER dag får jeg nye følgere, eller LIKES fra sånne “Jennyer” som er borte igjen dagen etter… 

Tenk at en slik måte å “FRI” på er blitt så populært?

 

Blir du bombet på Instagram med Sexogram? 😛

 

 

 

#instagram #sexogram #sex #frierier

30 kommentarer
    1. Huff ja, det er MANGE sånne profiler å Instagram. Heldigvis blir blir jeg ikke lagt til så veldig ofte av sånne brukere 🙂 Jeg forstår bare ikke hvorfor folk velger å eksponere seg på den måten, og at andre tydeligvis biter på!? Jaja, hver sin smak!

    2. Jeg får sånne følgere hver eneste dag å det irriterer meg grenseløst! Syns de kan bruke andre sider på det, ser jo det at de legger til tantebarna mine også, å det syns jeg ikke noe om. De går jo etter barn også, så det er latterlig spør du meg!

    3. Hæhæhæ, jeg må le litt… Selv om det egentlig er ganske tragisk :/ Jeg klarer ikke helt og la være og tenke på at disse jentene må være rimelig desperate. Tenk deg og være så desperat at du er villig til og selge kroppen og sjela di til en gammal gris… 🙁
      Håper alt er bra med deg, lenge siden jeg har vært innom men det håper jeg det blir en forandring på nå 😀
      Klem på deg :*

    4. Ja har hatt noen sånne følgere jeg også, er vel bare spam. Du kan velge å rapportere de, da forsvinner de fra din instagram. Og de vet heller ikke at det er du som har rapportert den brukeren.

    5. ja da, de besøkte meg også. I dag skulle jeg gå inn og blokkere dem, det går an, men da var de borte vekk. Bildet de likte nå sist var bildet av strikketøyet mitt, ha ha, kan vel tenkes at hun/de skjønte selv at de var på feil klode……

    6. Verden er virkelig rar og det er ikke alt vi skjønner. Får stadig vekk eposter av thaijenter som vil ha kontakt. Jaja. Vi får fortsette å spre glede gjennom bloggen vi, så blir verden forhåpentligvis litt bedre for noen

    7. Jeg har ikke vært borti slike, men ser at jeg av til får følgere som nok legger seg til som følger for å reklamere for seg selv for så og forvinne igjen.

    8. Ja, sex selger, ingen tvil om det. Også på bloggen. Du ser nå hvilket innlegg jeg gikk innom på bloggen også, he-he :))) Da jeg hadde bilde av min fars 80 – årsdagsgave. Det var to oster som så ut som pupper (det var malt litt på ostene av nabodama til pappaen min også for å la det se ut som pupper). Da var jeg rett inn på bloggtoppen i min kommune med en gang, he-he! Jeg svarer aldri og begynner heller ikke å følge de. Ellers lekker dame du har tegnet, men jeg liker menn bedre, he-he ! Hva er ditt instagramnavn? Mitt er zoomart (som i zoom med kamera og art som i kunst).

    9. He he , unnskyld meg Frodith ler ikke av deg eller det du skriver, men dine herlige tegninger 🙂 Bruker ikke Instagram jeg, så akkurat dette var nytt for meg i det henseende, men email derimot og venneforespørsler fra tilsvarende ja det får en jo… isj bare tragisk og dumt synes nå jeg, og synes nesten litt synd på de som biter på slikt. Ha en fin kveld da Frodith 🙂 Klem 🙂 <3

    10. Ja, i det siste har jeg fått mange forespørsler av sånne kvinner som det står, do you want a sexy woman og sånne ting xD Synes det er så flaut og helt sånn der, hva faan? Men det kan jo ikke være personer/de damene det er bilde av som driver disse vel? For da hadde de vel bare lagt til menn? Vet det var mye sånn på MSN før, med randome damer som begynte å skrive til deg, men om du skrev tilbake fikk du ikke svar, bare sånn at man skulle gå inn på deres nettside ;o Så tror det kan være noe sånn BOT opplegg ;o

    11. Huffameg!😖 Jeg er ikke på Instagram, så har ikke opplevd sånt. Likevel har jeg sett noe lignende på Facebook, dvs. at enkelte av mine venners navn har blitt tagget sammen med et bilde av en lettkledd/naken dame. Jeg har heldigvis sluppet unna så langt, og skjønner ikke helt hvordan sånt kan skje. Før har jeg tenkt at de muligens er mye inne på sexsider m.m., men har ikke peiling.

    12. haha. nei jeg er jo ikke på instagram heller da:) Uff a meg, jeg kunne hvertfall aldri gjort det. Stakkars, de kan jo ikke tenke særlig langt heller da. Men bortsett fra det, så ønsker jeg deg en fortsatt nydelig dag:)

    13. nope eg får bare masse rare rumpe bilder av flotte jenter..og eg hakkje et eneste bilde som insinuerer at eg er intressert i det likssom med mine bilder. Men du må anmelde dem. Det er ikkje lov med sånne bilder…..og de skal fjernes….en dame som trener viste magen sin og ble fjernet fordi det var støtenden men sexy mennesker får fritt pass….
      og de har jo tinder de som vil vise alt mulig 😀
      ha en påkledd dag klemmetingene <3

    14. Er ganske lik deg der! Jeg er også tolerant og kan skjønne meg på de rareste ting, men akkurat dette bare fatter og begriper jeg ikke. Jeg har også fått en del likes av disse “Jennyene”. Men det verste må vel være de som har flere tusen følgere, sett de? Det ligger for langt ute for meg..

    15. Huff….det der er en farsott jeg ikke liker. Jeg får sånne jeg også. Har ikke sett akkurat de med sånne bilder som du forklarer…Puslespill liksom. Det har jeg sett enkelte bedrifter ha. Men vanvittig mange lettkledde damer som liker bilder hos meg…og legger meg til….for så å forsvinne totalt. Regner med de blir fjernet.
      Nei…klarer meg fint uten dem jeg altså. Er liksom ikke helt i det lesbiske/bifile hjørnet jeg heller 😉
      Men ditt kunstverk her, det var mye finere enn de ekte bildene man finner på instagram. Du er flink du 🙂
      Ha en fin dag flotte du <3 Klemmer <3

    16. hehe.. ja d e mykje rart ute å går på insta.. Flire litt for mæ sjøl når æ kommer over de der… men, hver sine lyster så da får dæm no bare holde på…
      ha en fin dag frodith!

    17. Ja ikke sant…..!!!
      Før jul (i fjor) raste det inne 8-10 slike følgere på instagram……. og de er alle som en vekk igjen i dag….. 😀 Merkelige greier……….. og jeg tenker som så……. HALLO…. for det første er jeg dame og har ikke invitert til slike invitaasjoner i det hele tatt…… med mine fjell og fjøre og kattebilder og slikt…….. men de er ute etter oppmerksomhet…… jaja jeg synes nesten synd på de jeg da….. jeg hadde ikke gjort det.
      Ha en flotters dag!!

    18. uff godt du har begge beina plantet på jorda og en her frodith som du liker )) trasigt å få slik søppel,selv har jeg ikke opplevd noe slikt,men jeg er hverken på facen eller instagram ))

    19. “Huff” og “Oj da” etterfulgt av “Hvorfor?”
      Egentlig litt glad for at jeg ikke er på Instagram! Men samtidig, trist å vite at noen mennesker synker så dypt at de gjør dette. Jeg blir nesten litt lei meg, kjenner jeg…
      Men godt at du tar det med en klype humor Frodith, hva annet kan vi gjøre?
      Ønsker deg i allefall en fin onsdag, måtte dagen bli god!

    20. Folk har ymse lyster, og via sosiale kanaler er slikt spennende. Til en viss grad kan jeg skjønne det men de er mest ute etter sex og ikke etter føelser. Har man besøkt et slikt sted har har besøkt alle, det er bare søppel. Men det er altfor mye slikt på nette, og husk at man legger fra seg elektroniske spor uansett hvor på nette man er. Og alt kan spores opp, så her bør man snu i tide.

    21. Haha, ER du ikke interessert altså! Merkelig 🙂 Jeg har ikke sett disse jeg, men så sjekker jeg heller ikke hvem de er de som følger meg, bare de jeg kjenner og vil følge tilbake. Så kanskje jeg har hatt noen jeg og 🙂 Superkul tegning, og bra innlegg!! 🙂 Klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg