Dagens heldiggris ;-)

Jepp, det er meg! For her har det nesten vært julaften og bursdag på en gang i dag 🙂

I dag var det faktisk uhyre vanskelig å gå FORT nok hjem fra postkontoret!! Ikke fordi jeg hadde grisføtter…men fordi jeg ville gå MYE fortere enn det som er mulig for en vanlig Frodith.

I går fikk jeg nemlig en pakkelapp, dvs en hentelapp på postkontoret. Og når jeg kom dit i dag så viste det seg at det var en KJEMPE-pakke som ventet meg. Jeg VISSTE den var fra Søtmonsen, matogkakeoppskrifter.blogg.no og jeg visste det var en forundringspakke. Og hvem blir ikke helt VILL og GAL av nysgjerrighet når man har en diger pakke under armen, full av hemmeligheter??

Hvertfall blir JEG ganske yr… Løp avgårde med pakken under armen, gavehund som jeg er… Og se på alt DETTE da, som befant seg i den flotte pakken fra Søtmonsen. Og jeg har ikke gjort NOE for å fortjene det, annet enn å si jeg ville være med på giveawayen 🙂 

 
Stor diger pakke, som inneholdt

DETTE:


Det var ALT mulig!! Sjokolade, te, mangodrikk, muffinsformer, konditorfarge, kakao-drikk, snøball-godis osv. ALT mulig!! Og det var så moro å få en sånn pakke man ikke vet hva inneholder en gang. Jeg synes det var SÅ moro at det garantert kommer noe sånt herfra en gang også!! 🙂 

Tusen takk Søtmonsen!!

Du er bare RÅ på å glede folk altså 🙂 Jeg skal teste drikken snart , det andre får vente til lørdagen 😀

 

#forundringspakke #gave #sjokolade #te #drikke #heldiggris

18 kommentarer

Siste innlegg