Fra ganske skjelven til stødig og trygg…

Husker du hvor skjelven jeg var i høst…i forhold til jobben som hadde forandret seg sånn??

Husker du alle de skumle og vanskelige telefonene som måtte tas, og om en skjelven Frodith som hakket og stammet med skjelven stemme…Uke… etter uke…

Etter uke….

 

….til det begynte å ……..

…..løsne LITT….

Og nå er altså den skjelvende Frodith-klumpen HELT byttet ut..med en som er trygg på det hun gjør… Jeg LIKER det jeg holder på med, og jobbdagen SMILER for tiden.. Så nå er hverdagen nesten BARE som på bildet under.


Det gjelder å ikke GI seg når ting blir vanskelig…

Det gjelder å øve når man ikke kan…

Det gjelder å SNU, når fokuset blir for negativt… 

Det gjelder å gjøre livet så godt som mulig 🙂 

 

Ha en fin fredag kveld <3

 

#jobb #endring #fokus #positiv

18 kommentarer
    1. Så bra at det føles godt og greit igjen. Det er vondt når man sliter i forbindelse med jobben.
      Selv er jeg i tenkeboksen for tiden, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, beholde en jobb jeg er ganske lei av og ikke har kropp til eller finne på noe mer inspirerende… hmm det får tiden vise 🙂 Jobbe skal jeg hvertfall.

    2. Tattavkvinnene: Nei, det er det det ikke er , og man blir litt blind…Men etter jul bestemte jeg meg..kan ikke fortsette sånn…Og da endret det seg 😀

    3. Så godt å høre, ingenting er bedre enn å trives i jobben sin! Du har selvfølgelig helt rett i det du skriver, selv om det ikke er så lett å tenke det når man står midt oppi det. 🙂

    4. Så bra Frodith 🙂 🙂 🙂 Livet er fullt av oppturer og nedturer……. Jeg sitter her i et hull som jeg prøver å krabbe ut av. Kanskje på tide å slutte å grave nå……..

    5. Siv Svanem: Ja, det er det vi kan. Men er noe uvant så blir man liksom så VELDIG redd i starten.. Nå er det mest bare moro, og jeg var skikkelig fornøyd i går. Stammer ikke i hele tatt mer når jeg skal ringe rektorer og andre skumle folk 😀

    6. Så herlig innlegg 🙂 Bra formidlet! Det er kjekt å lese dine innlegg, så mye bra skrevet og du skriver på en god men også humoristisk måte. Det liker jeg 🙂 Er i motgang det er ekstra viktig å være sterk og ikke gi seg men kjøre på. God helg flotte deg <3

    7. Så bra at jobben føles lett og fin igjen! Og øvelse gjør mester selv om alle øvelsene kan være ganske vanskelige. Det blir som regel lettere 🙂 Ønsker deg en rolig og vindstille helg <3

    8. Takk for dette gode innlegget! Minnet meg på noe viktig , når jeg begynner i ny jobb på mandag! 🙂 jeg grugleder meg : ) gruer meg til å være ny en plass, men gleder meg til å møte nye mennesker og utfordringer;)

    9. Det er i motbakke det går oppover! og “den som gir seg er en dritt!” Motgang gir styrke! har jeg også levd litt etter…Det er jo en deilig seier når du føler du har fått til det du vil! Så flink du har vært! Jeg vet jo ikke hva det dreier seg om..men skjønner poenget.. Man har ihvertfall overvunnet en frykt av noe slag.. Du har en egen evne til å illustrere ting veldig flott! Klapp på skulderen til deg! og tommel opp!

    10. du som er flink med døve og med teater og sånne ting burde aldri vært redd for telefoner
      superglad for at dette har snudd seg -eller du har snudd det eller hvordan det nå enn skjedde <3
      Sikker på at du er en fryd å snakke i telefonen med for dem du ringer til eller tar i mot samtaler fra for tiden <3<3
      eg vet forresten at du er en fryd så <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg