Her kommer jeg flaksende igjen… ;-)

Her kommer jeg igjen…Tar noen rundkast i ren og skjær glede. 

For livet leker om dagen…og det gjør jeg også. Og det er jammen gøy at SÅ mange ville være med på Foto-challengen min denne gangen også.  (Les HER om du lurer på hva dette er for noe 🙂  )

HER er dagens bidrag fra meg, og under her finner du nok bidragene fra de andre. Hvis du ikke er med, men har lyst, så er det bare å begynne. JEG begynt først selv i dag 🙂 

Etter oppdragene er ferdige, blir det utstilling i Galleri Frodith

 

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 denblaasteinbukk.blogg.no

 utifriluft.blogg.no

 inneuteferdig.blogg.no

 natheless.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

matogkakeoppskrifter.blogg.no

evaswindow.blogg.no

magiskliv.blogg.no

tvv.blogg.no

 alenema.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmommy.blogg.no

talitasverden.blogg.no

pitbulljedda.blogg.no

venkesstrikk.blogg.no

margarites.blogg.no

cuskima.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

dedicat.blogg.no

 khjertaas.blogg.no

toveview.blogg.no

prosjektavslappet.blogg.no

tepausen.blogg.no

 Hvis det er noen jeg har glemt å sette på lista, som har begynt å legge ut bilder, så gi meg beskjed 🙂 

 

 

#challenge #fotochallenge #foto #fotoutfordring #

26 kommentarer

Siste innlegg