Lilla dag og regnvær… Purple Rain?

Da dagen er lilla… (for meg da…) snøen har lavet ned og blitt til regn… så sier det seg selv at det MÅTTE bli “Purple Rain” som musikk-snutt her i dag..

Det har kommet på et par nye på linkelisten i dag også, for her er stadig nye som vil være med. Jeg åpner likevel Galleri Frodith på lørdag, og de fleste er ferdige da med mange oppdrag. SÅ jeg lusker fremdeles rundt og stjeler bilder, og de som ikke blir ferdig med alle fargene før lørdag, får bare med NOEN hvis de er heldige 😀 Her må det velges litt fra meg uansett….

Invitasjoner til Galleri Frodith sendes så klart ut i forkant 😉

Her er oppdatert linkeliste, over de som er med i Frodiths Foto-challenge, og HER er mitt innlegg over fargen LILLA

 

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 denblaasteinbukk.blogg.no

 utifriluft.blogg.no

 inneuteferdig.blogg.no

 natheless.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

matogkakeoppskrifter.blogg.no

evaswindow.blogg.no

magiskliv.blogg.no

tvv.blogg.no

 alenema.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmommy.blogg.no

talitasverden.blogg.no

pitbulljedda.blogg.no

venkesstrikk.blogg.no

margarites.blogg.no

cuskima.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

dedicat.blogg.no

 khjertaas.blogg.no

toveview.blogg.no

prosjektavslappet.blogg.no

tepausen.blogg.no

hevhodet.blogg.no

karidansen.blogg.no

linnhelens.blogg.no

tib.blogg.no

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

tepose.blogg.no

spisogspar.blogg.no

missimperfektum.blogg.no

 merryhope.blogg.no

toveshobbykrok.blogg.no

 

Ha en fargerik aften…


#foto #fotoutfordring #lilla #purplerain #prince

12 kommentarer
    1. God morgen Frodith. Artig å se at du er fortsatt aktiv i bloggverden.
      Jeg har våknet i dvale…har gått i hi i flere måneder:)
      Men jeg fikk lyst til å blogge igjen for en stund.
      Ha en fin dag. kanskje jeg også blir med på konkurransen din gang igjen.

    2. Jøye meg for en lang liste 🙂
      I dag har jeg bare kikket innom hos mange, og kommentert hos noen få. Rekker ikke alt, men har jo lyst å se likevel 🙂
      Burde vel rekke å bli ferdig med alle fargene innen lørdag tenker jeg 🙂 Kjekt dette her 😀

    3. Den låten ja!! hihihi.. Ja i morgen er siste dagen, og jeg har to bilder jeg har spart og spart i laaang tid…Er så utålmodig jeg, at jeg nesten ikke kan vente med å legge ut..hihihi.

    4. <3 I love Prince :-) Dette var låten som presenterte meg for Prince aller første gang - så ble det å se filmen og så var denne damen hekta :-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg