Galleri Frodith har åpnet- kom inn og SE!!

Hallllooooo! Kom inn!! Jeg er her inne i foajeen som jeg pleier… Skynd deg inn, og lukk døra… Jeg står her i bare fin-stasen!!

 

Bare kom ordentlig inn her…helt borte her hvor jeg står. Jeg vil si noen få ord, før dere tar turen gjennom utstillingen..


Sånn…der tror jeg de fleste har fått samlet seg her ja… Oooops…nå kjente jeg at jeg plutselig fikk litt scene-nerver…

Vel..som dere ser har jeg pyntet meg i anledning dagen. Ny kjole er sydd…Her gikk det ikke an med gjenbruk lenger.. Jeg har vasket og stelt i Galleri Frodith,…Dere kjenner kanskje grønnsåpelukten?? Og jeg har sydd på kjolen i de sene nattetimer.. Men jeg ble ferdig til slutt…som jeg pleier..

OG det er SÅÅ mange fine bilder som Galleridirektøren har fått tak i denne gangen. Noen kunstnere har fått med flere bilder, men de fleste har hvertfall fått med ETT, så sant de har vært med mer en EN dag i Frodiths Foto-challenge..

Det er et stort mangfold blant dagens kunstnere, og det vil utstillingen vise. MYE forskjellig. 

At SÅ mange ville være med var til stor glede for Galleridirektør Frodith. Jeg skulle gjerne hatt med alle bildene til alle kunstnerne, men plassmessig lar det seg ikke gjøre. Da ville du gått her inne i galleriet og surret i hele dag…..

Det var ingen konkurranse denne gangen, så det blir heller ingen premier. 

MEN- Galleridirektøren deler ut klemmer i bøtter og spann som takk for stort engasjement og deltakelse. TUUUSEN takk!!

Ja…da var det klart .. Nå kan dere ta dere litt champagne her på bordet, og gå inn døra til UTSTILLINGSROMMET… Der henger alle bildene. Kos dere! 

 

 

 

 


inneuteferdig.blogg.no

 

 
alenema.blogg.no

 


Cuskima.blogg.no

 


denblaasteinbukk.blogg.no

 


fruensvilje.blogg.no

 


karidansen.blogg.no

 


missmommy.blogg.no

 


trollkaro.blogg.no

 


venkesstrikk.blogg.no

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
dvergpinscereimitthjerte.blogg.no

 


etdiktiomdagen.blogg.no

 


evaswindow.blogg.no

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
merryhope.blogg.no

 


magiskliv.blogg.no

 


tvv.blogg.no

 

 utifriluft.blogg.no

 

 

alenema.blogg.no

 


hevhodet.blogg.no

 

denblaasteinbukk.blogg.no

 


elinslaaen.blogg.no

 


magiskliv.blogg.no

 

matogkakeoppskrifter.blogg.no

 

 


natheless.blogg.no

 

prosjektavslappet.blogg.no

 


tepose.blogg.no

 

toveshobbykrok.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 

 


elinslaaen.blogg.no

 


etdiktomdagen.blogg.no

 


trollkaro.blogg.no

 


kjerstisandnes.blogg.no

 


linnhelens.blogg.no

 

natheless.blogg.no

 

talitasverden.blogg.no

 


tvv.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 


eilasverden.no

 


evaswindow.blogg.no

 


fruensvilje.blogg.no

 


kjerstisandnes.blogg.no

 


margarites.blogg.no

 


matogkakeoppskrifter.blogg.no

 


missmommy.blogg.no

 


pittbulljedda.blogg.no

 


toveview.blogg.no

 

 


spisogspar.blogg.no

 


cuskima.blogg.no

 


elinslaaen.blogg.no

 

etdiktomdagen.blogg.no

 


khjertaas.blogg.no

 


magiskliv.blogg.no

 


margarites.blogg.no

 


merryhope.blogg.no

 


pittbulljedda.blogg.no

 

tepausen.blogg.no

 

 


dedicat.blogg.no

 

toveshobbykrok.blogg.no

 


elinslaaen.blogg.no

 


linnhelens.blogg.no

 


margarites.blogg.no

 


toveview.blogg.no

 
utifriluft.blogg.no

 

 
dvergpnschereimitthjerte.blogg.no

 


evaswindow.blogg.no

 


inneuteferdig.blogg.no

 


karidansen.blogg.no

 


magiskliv.blogg.no

 


margarites.blogg.no

 


missimperfektum.blogg.no

 


pittbulljedda.blogg.no

 


tepausen.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 

Ja…da var siste bilde vist…

Du må nå bare henge rundt her og titte, så lenge du vil… Jeg blir nå gående rundt her med glasset mitt en stund..så er det noe du lurer på er det bare å spørre..

Og om du bare slukker lyset og lukker døra om du går hjem rett før midnatt….? 😉

Håper du har kost deg med bildene , det har hvertfall jeg… Takk til alle kunstnerne og takk til alle som kom <3

 

 

#utstilling #gallerifrodith #foto #farger #blå #gul #grønn #lilla #rosa #svart #hvit #rød

 

97 kommentarer
    1. fjellgeitbundingen: Så bra du blir glad av å komme hit:-) Det som er meningen her :-)Ja.. 100 kommentarer, men 50 er nok mine 🙂 Men stort engasjement 🙂 Moro det 🙂

    2. Nesten 100 kommentarer har du fått på dette, Frodith. Kost meg med innleggene dine siden sist. Lett blaning. Fra Pompel og pilt til de fineste bilder. For en reise. Håper du får en fin kveld Frodith. Jeg blir nå glad av å se innom deg 🙂

    3. Puh, fint at døra fortsatt sto på gløtt 😀
      Dette ble en solid utstilling med mange fine bidrag! Gøy å se så mye variert og så forskjellige tolkninger av alle fargne 🙂

    4. natheless: Ja, jeg har sånn godgjenn-greie, og husker det ikke var noe fra deg. Men det gjør da ingenting Natheless 🙂 Jeg visste du hadde vært der, og viktigst det, og du hadde skrevet på bloggen din og greier. Ikke være lei seg!! 🙂 <3 Jeg synes det var en kjempemorsom utstillingsdag, og hele challenge-perioden. SÅ mye fine folk og engasjement <3 klemmer til deg <3

    5. Nei, her sto jeg da slett ikke over med vilje, jeg var jo så stolt av det du hadde gjort. Jeg ble skikkelig lei meg i dag, da jeg oppdaget at kommentaren min ikke var på plass????? Men når jeg er inne hos deg, må du jo godta kommentaren, så jeg ser jo ikke det med en gang heller. I går kveld tenkte jeg ikke på det. I dag har jeg lest alle kommentarene for det var så artig.Men hurra for en vakker utstilling, I dag kan du puste ut og være kjempestolt av deg selv!

    6. natheless: Kom ikke noe hit til meg i går, jeg fikk en på bursdagsinnlegget fra deg, og tenkte du sikkert synes det var nok. Jeg VET jo du var inne på dette innlegget også. Og man må jo ikke kommentere alle innlegg, så jeg tenkte du hadde stått over 😀 Men der kom den, og takk for at du var med og kom i går. Det har vært en morsom challnege, moro at så mange var med 🙂 Ha en fin dag <3 klemmer <3

    7. Tro meg, men søteste du, jeg skrev da en lang kommentar her i går, men borte er den???? Jeg skrev til deg før jeg dro i går jeg. Husker at det var veldig tregt og at jeg måtte skrive inn navn pg adresse også?????Prøver igjen. Jeg takker deg så hjertelig for en vakker utstilling. Jeg har sett på alt og kost meg lenge, både i går tidlig, på kvelden i går da jeg kom hjem, og nå. Finfin kjole hadde du også. Utrolig morsomt og nye bloggere har jeg oppdaget også. Ønsker deg en vakker dag. Klemmer fra meg 🙂

    8. var magisk ,men tussi syns eg tok lang tid og tisset ut sofaen…….ugh……jaja….skinnsofa tåler alt heldigvis hadde eg teppe på<3

    9. Nå er jeg glad at jeg fikk satt meg ned på nettet, for da fikk jeg med meg den flotte utstillingen. Her var det mange fine bilder, og det er imponerende god kvalitet på bildene i denne utstillingen. Masse flotte farger.
      Gøy å se! God klem til galleridirektøren 🙂

    10. Joda, dette skal gi tykktarmen min ekstra kraft for at den skal fungere. Men det er ikke alle det fungerer på, derfor er det bare en prøveoperasjon først.. Veldig kompliserte greier dette, Frodith 😉

    11. Anonym: Oi, jeg visste ikke det var en SÅNN operasjon. Jeg trodde det var noe med magen som skulle opereres jeg 🙂 God bedring hvertfall og spennende helt klart <3

    12. Joda det går bra, men litt tidlig å si åssen paismackern fungerer på magen min. Jeg har fått 4 uker prøvetid på dette. De har operert inn en midlertidig ledning inn i korsryggen som er påkoblet ekstern pacemaker. Bak ryggen er plasteret med kobressplaster og andre div plaster for å holde dette på plass. Jeg har også fått svært strenge bevegelse- og stillingsrestriksjoner.og ikke dusjing på 4 uker. Hehe.. 😄 Jeg reiser til Trondheim igjen den 3 mars. Da skal de avgjøre om dette blir operert inn for gått. 🔪💉. Utrolig spennende tid foran meg frodith 👻
      Kos deg masse utover kvelden søteste du. Masse klemmer fra rita 🌹

    13. charlotte79: Så koselig du kom 🙂 Og ja, det har vært mange og tittet i dag, men jeg er nå her nede i galleriet fram til kl 24 jeg, så man får alltids slått av en prat 😀 Hi-hi

    14. Hehe… Her var der ikke lett å få treffe vertinnen og gi henne komplement. Var så mangen å snike seg forbi, som ønsket det samme <3 Takk får meg, dette var kjekt :))

    15. cuskima: Se der var du ja 🙂 Og før stengetid og alt 🙂 Masse fine bilder, ikke sant 🙂 Og litt gøy når alt er samlet under EN farge, blir litt spesielt da 🙂 Takk for at du kom, og takk for at du var med på det hele 🙂 Morsomt synes jeg 🙂 Kos deg med champagne, og sett deg med beina høyt 🙂 Klemmer min venn <3

    16. da har eg kommet meg hjem og luftet hundejentene i full fart -er bitend ekaldt her i Bergen fordi vi har så nydelig vær——men eg elsker solen så det får helelr være litt kaldt 😀
      for noen bilder……tror dette er kanskje min favoritt utstilling……..alt fra det enkleste enkle til mer avanserte bilder…..helt fantastisk flott samling. Du verden så dyktig folk er…..
      eg er så sliten i bena at eg tok ikkje på høye hæler,er bare en enkel strikkekjole,men eg komemr jo rett fra jobb egentlig så eg er jo pyntet for såvidt…og nå trengte eg litt av din magiske Champagne kjenner eg 😀
      wow vel blåst frk Gallieridirektør <3<3
      klememtingene <3

    17. Ser at mange har sånn snarvei inn til innlegget ditt.. Jeg aner ikke hvordan man gjør det..ellers skulle jeg ha gjort det jeg også..så du fikk litt igjen for strevet! Så beklager..er ikke så flink til sånt..

    18. Åh, så mange flotte bilder!😍 Jeg har vært innom flere ganger og kikket, for det var jo så mange å se over, – tror ikke du har hatt en så stor utstilling før. Tusen takk for titten og champagnen!💕

    19. annebe: Hi-hi 🙂 Takk for at du kom innom Annebe <3 Jeg måtte jo lage ny kjole, den sto liksom best til utstillingen med masse farger 🙂 Og det er gøy å samle alle fargene sånn , får et annet inntrykk da 🙂 Ellers har dagen vært god, kjøpt meg en t-skjorte og litt garn og vært på kafe 🙂 Klemmer tilbake <3

    20. Så flott du var med ny og fargerik kjole ! Utstillinga var helt super…gøy å se bildene samla etter fargene…utrolig mye bra her :)))
      Og du gjennomfører jo utstillinga med topp karakter 🙂 Lørdagsklem <3

    21. Elin Slåen: Og du hadde så mange fine bilder med humler at jeg måtte ta med flere 😀 Det er gøy å stelle i stand, når det blir SÅÅÅ fin respons som det gjorde denne gangen, med over 30 med på challengen 🙂 Takk for at du kom Elin <3

    22. Herlighet så mange flotte bidrag i alle farger <3 Mye kreativitet ute å går- fantastisk <3
      Fantastisk morsomt av deg å stelle i stand så mye for oss- tusen takk <3

    23. Mariann Sæther Tokle: Ja, moro med litt engasjement og action rundtomkring 🙂 Og da er det veldig gøy å arrangere ting også 🙂 Ha en fin dag Mariann 🙂

    24. missmommy.blogg.no: Null sol her.. men jeg har vært på shopping og kafe og kost meg. Eh…eller nei…jeg har jo egentlig bare vært her i galleriet …ha-ha 😀 Takk for at du kom <3

    25. Unni: Jeg ser du har pyntet deg med hatt, og det gjøre susen det 🙂 Jeg holder meg her inne i varmen, og er jo ikke lange veien hjem , så det gå greit i kjole 🙂 Ja, ikke lett å plukke ut, for jeg skulle hatt med alle sine, alle dagene. Men det ville blitt SÅÅÅ langt innlegg 😀 Jeg prøvde at alle fikk med ett hvertfall, og noen to, eller tre eller fire 😀 He-he… Takk for at du har vært med og for at du kom i dag Unni, setter stor pris på deg 🙂 Klemmer <3

    26. Eva: Takk for gode ord og for at du kom Eva 🙂 Moro å stelle i stand sånt når folk er så engasjerte 🙂 Det har vært mange morsomme dager, og gøy å henge fargene litt samlet. 🙂 Ha en strålende dag, og takk for at du var med <3 Klemmer gode klemmer <3

    27. Vera Lynn: Klart du skulle henge her, du hadde jo masse fine bilder. Skulle gjerne hatt med alles bilder, men med over 30 med som var ganske aktive ville det blitt FOR langt innlegg 😀 Takk for at du var med <3 Veldig glad for det 🙂

    28. Her var det mange flotte bilder.!!! Utrolig koselig å
      Stikke innom galleriet ditt i dag altså 🙂 det var virkelig så gøy med
      Alle disse bildene 🙂 ha en nydelig lørdag! Kos deg ! Der til og med til at solen kanskje glemter til;)

    29. Wow, her var det samlet mange fargerike bilder! Og kjolen din – helt perfekt for anledningen! Skal si du har stått på, hengt opp og fått med veldig varierte bilder. Jeg er nesten målløs, og tror jeg må gå noen runder til og bare nyte de flotte bildene 🙂 Tusen takk for enda en flott utstilling. Klemmer <3

    30. Galleri direktøren har virkelig stått på, nydelig kjole og her luktet det virkelig godt og rent! 😉
      Jeg tok bare på en hatt i dag! Litt for kaldt med kjole siden jeg fortsatt er forkjølet…
      Og bildene, ja de er virkelig nydelige! Skjønner du har hatt en vanskelig jobb med å plukke ut. Og så koselig at noen av mine også ble med, litt overrasket. 😉
      Jeg tar nok turen innom flere ganger i dag!
      Ønsker deg en nydelig lørdag. <3 Vi høres. Klem

    31. Guri så innholdsrikt og flott galleri, jeg er stum av beundring 🙂 Veldig, veldig kjekt å få lov til å være med 😀 Jammen godt jeg også er i finstasen i dag, for det var det virkelig verdt <3
      Du er bra dyktig du Frodith, som lager til alt dette. Jeg elsker foto, og må kikke innom litt senere i dag også, for å studere litt nærmere alle bildene 🙂
      Ha en fortsatt fin dag...og kjempegod galleriklem til deg <3

    32. Jeg har gledet meg til å komme inn i Galleri Frodith for å se hvilke bilder som henger på veggen, og jeg ble ikke skuffet. Her var det virkelig mange flotte bilder å kose seg med, og kose meg har jeg gjort. Tenker jeg stikker innom for en titt til litt senere i dag også :o))
      Å tusen takk Frodith for at du også har plukket ut og hengt opp noen av mine bilder <3 Kjenner meg stolt og glad for å få være med <3

    33. tepausen.blogg.no: Så bra du hadde en god opplevelse 🙂 Her er det stadig utstillinger på en eller annen måte, så det er bare å være med når de dukker opp 🙂 Takk for at du var med, jeg har kost meg med alle kunstverkene 🙂 Herlig engasjement hos folk <3 Ha en fin-fin dag, her skal det shoppes 😀

    34. Eileen: Takk for at du var med 🙂 Koselig med alt engasjementet 🙂 Kjolen måtte jo selvfølgelig matche utstillingen 🙂 He-he Ha en nydelig dag Eileen <3 klem tilbake <3

    35. Så gøy å få gå på utstilling så tidlig en lørdagsmorgen, og i bare kosedressen <3
      mange flotte ukjente kunstnere for meg. Men vet du hva så kommer jeg til å titte innom ukjent og se om det kan bli en bloggvenn. Kjekt dette her <3
      Så fikk jeg også stille ut bilde for første gang i mitt liv, morro 🙂
      En fin start på dagen.
      Ha en knall fin dag og slit deg ikke ut. Du har gjort en god jobb <3

    36. Så mange flotte bilder! Det er virkelig mange talentfulle mennesker der ute med kamera! Herlig! Flott galleri Frodith, Terningkast 6 fra meg! Å for en flott kjole du har!
      Klem til deg!

    37. Etdiktomdagen: Tusen takk 🙂 Ja, jeg måtte jo sy ny kjole som passet temaet 😀 Og det var slik den ble 🙂 Ellers er jeg jo heldig som har et galleri stående klart, som bare trenger litt vask 😀 Ja, masse fine bilder, det er helt sikkert 🙂 og takk til alle dere som ville være med. Det ble et supert arrangement, så gøy å se alle som var med og bildene hver dag. Og nå samlet 🙂 Ha en herlig lørdag <3

    38. linnhelens: Takk for det 🙂 Ja det var masse fine bilder, og det var så koselig at det ble med så mange 🙂 Rekord faktisk for mine arrangementer 😀 Takk for at du var med og kos deg med lørdagen 🙂

    39. God morgen !
      Gratulerer med åpning av Galleriet.
      Nydelig kjole du har med alle fargene til challengene i <3 Du er kjempeflink!
      Jeg tok med et glass med bobler og ruslet rundt.
      Herlighet så mye flott 🙂 Herlige bilder og kreativitet <3
      Jeg kommer nok til å rusle rundt noen ganger her, i dag.
      Tusen takk for titten så langt!
      Gratulerer til alle som var med !!
      Ha en herlig lørdag !!

    40. Bare venner i kveld, 17 stk. Proppfullt hus 🙂 hadde min mor og far på selve dagen. Gøy å feire litt, ellers blir det så sjeldent man lager i stand noe. Har pleid å feire dagen hvert år, fint med en fest nå på vinteren:)

    41. Min matgale verden: Der var du ja, nå føk jeg akkurat fra leiligheten din… Så deg ikke i farta 😀 Her skal det shoppes i dag, og bittelitt støvsuging…i eget hjem vel og merke 😀 Skal du feire bursdag i dag ? 🙂 Litt sånn skikkelig?? 😀 Takk til alle dere som var med 🙂 Klemmer min venn <3

    42. Margrethe: Jepp her skal pustes 😀 Og koses i byen 🙂 Det blir moro <3 Dere får passe på her inne så lenge 😉 Takk for at du var med 🙂

    43. Så flott. Utrolig mange fine bilder. Blir helt imponert altså! Takk for titten, og for boblevannet, det gjorde godt i både kropp og sinn dette. Så hjertelig takk til direktøren, all ære til deg. Klemmer<3

    44. Tone: Kjempekos med alle som var med, det gjør at det ikke er NOE problem å dra i gang. Når folk er så engasjerte. Og jeg har jo Galleriet her fra før, så det er bare å sy ny kjole til de ulike utstillingene 😀 He-he… Takk for at du var med, og for at du kom og så på utstillingen <3

    45. Så kjempefint galleri du gar stelt i stand Frodith, gratulerer til oss alle som var med for flotte bidrag. Og en ekstra takk til deg Frodith som dro det hele i gang<3

    46. dvergpinschere i mitt hjerte: Så bra du likte det 🙂 Moro å få de inn i galleriet mitt 😀 Ha en fin dag, og kos deg med lørdagen 🙂 Og tusen takk til deg også, som var med 🙂

    47. Åååå Det var en flott samling av nydelige bilder! Jeg trodde jeg hadde fått med meg alle. Men jammen var det mange jeg ikke har sett! Så mye kreativt og herlige bilder! Jeg fikk mange ny herlige bekjentskap gjennom denne challensen, og tror jammen jeg må titte innom flere nå!Tusen takk for en hyggelig stund på galleriet! Du har vært så flink å samle mange flinke kunstnere! Ha en god dag! og igjen, TUSEN TAKK!

    48. Fru Stussli: Åååå der var du min venn…Du kan tro jeg har stått og kjedet meg lenge nå og bare ventet på deg 🙂 Så fint du kom <3 Ja, blå og grønne avdelingen, super. Så mye fint fra alle kunstnerne..Ja, jeg må nesten bygge på litt for hver gang. Og kjoler må syes, neste gang ber jeg DEG sy 😀 Ha-ha Jeg kommer på bakrommet NÅ 🙂 Klemmer i vei <3

    49. WOW! Det var jo fantastisk mange flotte bilder. Galleri-frodith blir stadig større og bedre. Måtte du bygge ut i forkant av denne utstillingen?
      Jeg måtte stoppe litt ekstra i den grønne og den blå avdelingen. Der var det mye magsike bilder <3
      Gratulerer til alle kunstnere og til selveste galleri-direktøren.
      Stooooooor klem fra Stusslifrua

    50. God morgen ) sitter her bare og smiler eg,for jammen var det mange flotte bilder her,helt utrolig ) og så kjekt att så mange liker å fotografere og dele bilda sine )) ha en nydelig fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg