Jeg “RØRER” litt innimellom ;-)

Ja….du vet nå min “hang-up” på dette røret som ligger og “byr seg fram” nede ved Operataket..?

Det har et hav av muligheter.. Jeg får forskjellige bilder HVER gang går forbi der, og i går til og med TO ulike slag…

 

Et med vår, varme, måkeskrik og ro…

Og et med byens larm og ståk… 

 

Under her er de jeg har tatt tidligere i temaet: RØRET 😉


Et med meg og vinteren…
 

Et med en  smart spillemann, som vet hvordan tjene penger…..

 

Kald, blå vinter… i fjor…

 


Og den gyldne , fine vinteren i fjor… 

 

Tenk at det er samme stedet!!

 

Hvilket liker du best?

 

 

#foto #røret #operaen #vår

20 kommentarer
    1. Blir kjempefine bilder med det røret ditt..hehe.. Her var det mye variasjon..og jeg liker alle..men fotomessig velger jeg det nederste..men det av deg er jo stilig da :)) Klem <3

    2. Det røret der er fantastisk.. Alt du har klart å finne på med det. Tenk, det er bare ett rør, men dine bilder viser at selv om det bare er ett rør, så kan det ha mange sider.. Ingenting har bare en side.. 🙂

    3. De er jo flotte alle sammen, men jeg syntes det “Byens larm og ståk” var mest spennende :o)) Vet ikke hvor mange ganger jeg har gått forbi det røret, uten å tenke på hvilke fotomuligheter det byr på :o))

    4. Jeg liker “byens larm og ståk” Kontrastene, flyten og trivsel kan jeg klare å skimte 🙂
      Sola skinner, og himmelen er blå, det er VÅR! Kan man bli gladere?
      Ha en strålende solfylt dag videre.

    5. De “rør-bildene” dine er virkelig fine Frodith! <3 Kreativt og stilig! 😉
      De to øverste hadde jo en skikkelig kontrast også..
      Håper dagen din er fin! <3 Klem

    6. Det er så vakkert dette “røret” ditt! Blir skikkelig fine bilder! jeg likte aller beste det siste! Så flott lys!

    7. ja her skulle en tro bilda var tatt på helt forskjellige steder,det er kanskje det som er tenkt også når røret ble plasert der )
      Nå lengter eg mot sommer og jeg gleder meg som en unge til skærgårscruiset i Kroatsia ,så da må eg like best det første bilde,blå himmel og cruisbåter det liker jeg )

    8. Disse har vi vel sett før her om jeg ikke tar feil. Likte det med mannen og trekkspillet best, kan tolkes på flere måter. Ha en fin dag.

    9. Alle er fine på hver sin måte, men liker nok best de ut mot fjorden og aller best det nederste. Der har du fanget solen så fint i røret. På det inn mot byen kan man nesten spionere litt på de som går forbi, og det er litt spennende. Ha en flott onsdag, – ser ut til å bli nok en solrik dag!🌞

    10. Det er så gøy å se samme motiv i ulike settinger. Ulik årstid, tid på døgnet, ukedag – gir utrolig spennende variasjoner. Jeg får litt feriefølelse av det øverste bildet ditt når jeg ser de store båtene som ligger i bakgrunnen. Ha en herlig onsdag – her teller jeg ned til påskeferie. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg