Den rare premien ;-)

Husker du konkurransen jeg hadde , hvor man skulle gjette navnet på alle bloggerne jeg hadde tegnet? (les HER). Og i ettertid var jeg KJEMPELUR…

..fordi jeg hadde sendt så RARE premier…

Jeg lovte å avsløre hva det var, når premiene var framme hos de som vant..Og nå er de framme.

Jeg ga nemlig ikke bare en premie sånn uten videre denne gangen, men ga de i oppgave:

å ta et foto med premien I BRUK!!

Og premien var BALLONGER!

Så her er tre av bloggerne sine løsninger, og resten av fotoene deres finner du hos DEM:

Etdiktomdagen herjet vilt med sine ballonger. Fargerikt og fint ble det 🙂

 


Fruensvilje fikk hele familen i sving, og snakket om å kjøpe mer ballonger selv på lørdag,  for mer moro! 🙂

 


Magiskliv ville gjerne spare sine litt, så valgte en LURING-løsning:  Påske-pynt -varianten. Flott 🙂

 

Så da venter jeg bare på de tre siste sine foto-shoots, og dere vil få vite det når de er i gang.

 

Var ikke det en VELDIG lur premie? 😉

 

 

 

#premier #konkurranser #ballonger #foto

 

33 kommentarer

Siste innlegg