Min bloggløse bloggvenn og ballongene

Du husker at det for ikke veldig lenge siden var De Bloggløses Dag? Sånn for en måneds tid siden… Og du husker kanskje da at du ble presentert for tre bloggløse bloggvenner, hvor Hanne Beate var en av dem?

For Hanne Beate er en ivrig blogger nemlig , UTEN blogg. Og de setter vi pris på her inne i blogg-leiligheten. Spesielt når hun er med på ALT som er gøy. 

Bildet er fra “Froggekonkurransen” jeg hadde i fjor. Og jeg lurer nok på om ikke Hanne Beate snart sender meg et VANLIG bilde av seg, for det er jo ikke sikkert hun har lyst å bli framstilt som en “frog” resten av livet 😉

 

I dag titter Hanne Beate innom med ballongene sine her… For hun var en av dem som vant ballong-premier hos meg for et par uker siden…Og når man får i oppgave å legge ut bilder av ballongene man fikk i premie på bloggen sin, og ikke HAR blogg…VEL…da får man låne MIN..

 

 

For etter at hun hadde slitt og basket med vind og et kirsebærtre, og to av ballongene “døde”, så fikk hun dressert dem, bundet dem sammen og hengt dem opp..

Takk skal du ha Hanne Beate for at du alltid stiller opp. Og vil du ha et gjeste-innlegg hos meg en gang, så bare si fra. her skal du få låne tale-stol 😉

 

Kjenner du Hanne Beate?

Har du hatt gjeste -innlegg på bloggen din?

 

 

#ballonger #gjesteblogg #bloggløs #premie

20 kommentarer
    1. Den rutete skjorta: Nei, jeg også, jeg inviterte Hanne Beate til å sende meg bildene da hun vant, siden de andre skulle legge ut. Men hun har ikke skrevet på bloggen enda da, men hun får lov til det, det hadde vært gøy egentlig 🙂

    2. Så gøy at du låner bort bloggen til blogg-løse venner 🙂 Og så fine bildene hennes var – kreative 🙂 🙂 Har enda ikke hatt noen gjesteinnlegg, men sier ikke nei om noen skulle ha lyst 🙂

    3. Hanne Beate: Som sagt, om du har lyst å SKRIVE noe også, tar jeg gjerne i mot et gjeste-innlegg. Skriv det som word-dokument, legg ved et bilde, og jeg skriver det inn for deg 🙂 HVA som helst 🙂 Hadde bare vært moro det 🙂

    4. Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene!💕 Og tusen takk for at jeg fikk låne bloggen din med bildene mine idag, Frodith, og så hadde du skrevet så fint også!😊💕

    5. Det er så artig at du har fått så mange til å gjøre så mye gøy med de ballongene..Herlig!

    6. Så stilige bilder da 😀 Og så kjekt at hun fikk være med, og attpåtil vant noe <3
      Hanne Beate er en koselig gjest hos meg også. Og det setter jeg stor pris på.
      Jeg fikk ikke med meg denne konkurransen din. Men sånn er det når man går med hodet under armen, og armen i bind. Jeg er bare ikke helt med for tiden.
      Flinke dere, både du og Hanne Beate 🙂 Klem fra meg til dere begge <3

    7. Herlige og kreative bilder. Jeg kjenner nok ikke henne,, tror ikke jeg har sett henne inne til meg. Men hender jeg får kommentarer fra folk som ikke har blogg og det er alltid veldig hyggelig. 🙂 Nå legger jeg jo ut en god del av innleggene mine på fb også. )

    8. Åh, så fint innlegg du hadde laget da!❤️ Det er jo SÅ gøy å være med på alt det du finner på, at jeg blir gjerne med så sant jeg får det med meg. Jeg tenkte jeg skulle hatt med et bilde av meg selv med ballongene, men jeg fant ikke noe som passet. Enn så lenge trives jeg med å være frosk hos deg, hihi. Ønsker deg en strålende dag!🌞💕

    9. Så flott det ble med de fargerike ballongene i treet 🙂 Hanne Beate er et herlig menneske med sånne fine kommentarer som gjør en glad 🙂 Ha en nydelig torsdag, her snør det, hrmpfh! klemmer<3

    10. Hanne Beate kjenner jeg ikke….. og har aldri hatt gjesteinnlegg på bloggen heller…. det hadde i grunnen vært tøft! Får prøve å overtale’n – hihi 🙂 🙂 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg