To fine blomster ” i sin ungdoms vår.” ;-)

Det må man vel kunne si om disse to damene, som titter fram her i dag…  Det er  Inneuteferdig/Vanja, som er en av de jeg har kjent lengst her inne. , og det er Tepausen som er en av mine nyeste bloggvenner.

Vanja har jeg hatt i bloggblokken min lenge. Hun er en flott dame, med mange flotte meninger, med et herlig smil og med kraftig mye energi. Hun jobber for 4, og i tillegg tar hun på seg litt ekstra jobb på fritida tror jeg. Hun løper opp og ned fjell, Lyderhorn er en favoritt, og hun elsker sin familie, store og små, og nå skal hun også gifte seg igjen 🙂

Hun elsker å sysle med interiør, og det er også en del av jobben hennes. I tillegg elsker hun å holde på i hagen, sommeren igjennom. 

Jeg traff Vanja i fjor sommer , da jeg var på Bergens -turnè, og i jeg håper på å se henne i mai igjen. Jeg har alltid tenkt at Vanja virket som en veldig flott person, før jeg traff henne. Men da jeg traff henne var det som å treffe igjen en gammel bekjent! God og lang klem , ved første treff. Og Vanja var ENDA koseligere og herligere enn jeg hadde forventet..Og DET sier ikke lite altså .

Her er hun til høyre, fra besøket mitt iBergen i fjor sommer. 

 

Tepausen har jeg kjent i et par måneder, men hun har på kort tid klart å bli en av de GODE bloggvennene. En av de som alltid titter innom meg, og som dukket opp første gang på Farge-utfordringen min.

Tepausen er også en reflektert og flott dame. Hun har meninger om mangt hun også. Hun lever i nuet, er opptatt av mindfulness, skriver en fast post på bloggen som heter Kveldstanker og hun liker å være kreativ. Hun har en hund som heter Samson, som opptar mye av tiden hennes og ellers liker hun å lese bøker. Hun er med i en lese-sirkel. Og i tillegg tar hun flotte bilder.

Tepausen elsker te OG tekopper, og er ellers glad i livet i sin helhet 🙂 Og det kan man merke, for hun har noe positivt ved seg.

 

Og i dag har begge disse fine damene fødselsdag!! Og de er som noen rosen-knopper begge to. Så vidt begynt på sin blomstring vil jeg si. Her har kronbladene begynt å brette seg ut, men det er LANG levetid igjen. For dette er to fine blomster i sin ungdoms vår 😉

Gratulerer med dagen jenter!!

Håper dagen blir super for dere begge <3

Gode bursdagsklemmer fra Frodithen.

 

Kos dere med kakene, mine er fulle av gode tanker og ønsker for dagen <3

 

Kjenner du noen av jentene?

 

 

#fødselsdag #gratulerer #kaker #bloggvenner

22 kommentarer
    1. Gratulerer til to flotte damer! Tepausen kjenner jeg ikke, så der må jeg stikke innom. Vanja har jeg truffet flere ganger, veldig sprudlende og koselig dame. 🙂

    2. Gratulerer så mye med dagen til dere begge to!! Jeg har fulgt tepausen en stund, så da kan jeg ta en titt innom hun andre også 🙂 Ha en flott dag 🙂

    3. åh så flott innlegg om fine damer :)))
      Tepausen har eg bare sett her og der,men Vanja kjenner eg da og hun er som du sier en dame med mye energi og meninger -sånn liker vi 🙂
      Supermasse gratulerer med dagen til begge blomsterknoppene 🙂 måtte dette bli deres beste år
      klemmeting til deg og bursdagsbarna <3<3<3

    4. Åh, gratulerer så mye til Vanja og Tepausen!💐 Sistnevnte har jeg ikke vært innom, men Vanja kjenner jeg litt til. Vi her det til felles at vi er glad i hagearbeid og i Holland. Det er visst en stund siden jeg har vært innom henne, så nå må jeg inn og gratulere henne med dagen! Ønsker deg en super dag i sola, Frodith!🌞

    5. Å tusen takk Frodith, jeg ble så rørt jeg at tårene triller. Så koselig av deg å skrive så mye flott om oss damer som har bursdag i dag. Så har du laget en kake til oss begge. jeg går ut fra at det mørke i kaken er noe med sjokolade for det liker jeg. Var godt å få et kakestykke nå før jeg går avgårde med samson på tur. Tusen takk Frodith

    6. Det er like hygglig vær gang å kikke innom Bloggen din. Te pausen er en blogg venn jeg også har, Du skriver så mye fint om alle så jeg må jo nesten ta en kikk på Vanja sin blogg også. Du får ha en strålende dag, her har jeg hengt opp sola, så håper jeg dere også får nyte godt av det. 🙂

    7. Gratulerer med dagen til de to! jeg følger en av dem, skal gå inn å se på den andre..Takk for tips!

    8. Riktig et så koselig innlegg å starte dagen med. Tusen takk… Mye å gjøre om dagene, men det har du skjønt ser jeg.
      Så gøy at det er flere denne dagen da. Må stikke innom og gratulererhenne også.
      Takker for kake.. Jeg håper virkelig at vi sees igjen. Det var virkelig koselig sist:)
      Ønsker deg en strålende dag;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg