Frøken Frodiths gullunge!! :-D

Ja…nå vet noen av leserne mine at jeg nettopp har hatt en liten tentamen her inne… eh…Eller ikke akkurat det da..Men Frøken Frodith tar noen tester innimellom for å se om folk følger med i timene…Og DET er det mange som gjør altså!!


 

Jeg hadde altså en konkurranse , som startet på torsdag og ble avsluttet i går kveld. Og den finner du HER. Det gikk på å gjette på hvem ulike bloggere er, utifra tegningene mine av dem.  Mange prøvde, noen fikk litt rett og noen fikk NESTEN alt rett . I alt 6 stykker fikk egentlig karakteren 6 og null splætting med rødblyanten på prøven…

Men når premier skal deles ut, og gullunger skal velges, så må Frøken Frodith  plukke ut EN…. Så i dag morges…. altså lenge før Frøken Frodith ble Frøken Frodith, men mer liknet en sofa-pute…med pysjen og løst hår… så ble vinneren trukket…

 

Først blir lapper laget på de med riktig svar…

 

 

Så ble de brettet, så man ikke skal se, og puttet i en bolle….

 

 

Så tok “Pysj-sofa-gris-Frodith” lappene i bollen, og lukket øynene hardt. Vanligvis får Hr Frodith jobben med trekking, men ikke kl 05:30 om mårran…Da sover ha.. 😉

 

Lappen ble trukket…

 


Og det ble: Fruensvilje.blogg.no 

Pakke på vei i posten snart!! 🙂  

 

OG her er svarene på “prøven”:


1) evaswindow.blogg.no

 

 


2) margarites.blogg.no

 

3) magiskliv.blogg.no

 

4) tattavkvinnene.blogg.no

 

5) matogkakeoppskrifter.blogg.no

 

6) missmusicalqueen.blogg.no

 

7) seljordslia.blogg.no

 

 

Håper du får en fin lørdag.

Jeg skal i bursdag etterhvert, til min yngste niese, som er over tjue…

Ha en fin dag<3

 

#vinnere #tegninger #trekking #premie

57 kommentarer
    1. Gratulerer til Connie. Gleder meg til å se hva det er i pakken hennes. For regner med hun legger det ut på bloggen:-)) Flink du er frodith til å gi oss litt ekstra morro. Ha en fin kveld.

    2. Herlige illustrasjoner ! Gratulerer til fruensvilje…. 😀 Jeg har vært slapp på utfordringer og konkurranser i det siste….men når jeg har kommet i orden på det nye stedet, så kan det hende jeg blir litt flinkere igjen! 🙂

    3. cuskima: Seljordslia hadde jeg et blogginnlegg om i forrige uke, og Magiskliv fikk tegning på bursdagen sin, men det kommer jo stadig noen nye, ikke lett å holde oversikt 😀 Gleder meg til mandag kveld når jeg bare får kommet meg fra jobbgreiene og får sjekket inn.. 😉 Ha en fin kveld 🙂

    4. Du har så utrolig mange bloggvenner nå som eg bare ikkje aner hvem er lengre så eg har gitt opp disse tegnegjettegreiene…….Miss musical queen og margarites kjenner eg jo veldig godt så de visste eg jo…de andre er jo ikkje folk eg annet enn en og annen kommentar eg har sett navnet i forbifarten omtrent sikkert som de meg så da er det nyttesløst 🙂
      men men eg e vaffal naboen i bloggleiligheten og det holder for meg fineste frodithen <3 gleder meg masse til mandag og ha en magisk helg <3 klemmetingene

    5. Arg, at jeg skulle glemme å bli med på denne tentamenen da.. :-/ Ja ja.. Gratulerer til Connie i allefall! 🙂 Gøy at hun vant! 🙂
      Kos deg i bursdag Frodith! <3 Og god lørdag. Klem <3

    6. Waoa: Ja, det er nok noen av de som har fulgt meg en stund som fikk riktig, men også noen av de nyere 🙂 Det skjønte hvor de måtte lete 😀

    7. Ahhhh! Noen har vi ikke hørt om og andre forsøkte vi å gjette på.. Jaja, vi får følge med i timen neste gang 😉 Hihi!
      Gratulerer så mye til vinneren <3

    8. Tror du må ha med paraply i dag søs. Jeg skal bare en liten tur med hundene og så skal jeg bare være inne i dag, null ut. Ja vi må møtes snart såklart 🙂 Ja du har jo bursdag snart og reisetur og alt 😀 Gooodklæmme <3

    9. Grattis til vinnern. Det er en regntung dag ute, det snødde litt her i dag tidlig og det la seg litt men det er borte nå. Bestillte en blomst fra meg og mine søsken til en onkel av oss som er 75 år mandag. Ringte til Grisen, det er faktisk navnet på et handlesenter i Tvedestrand. Ha en fin dag.

    10. tepausen.blogg.no: Men NÅ vet du hvem de er, til neste gang 😀 Og hvor innlegget ligger, så du kan titte der 😀 Håper du får en fin lørdag, jeg skal i bursdag 🙂

    11. Skal si du er tidlig oppe en lørdagsmorgen! Gratulerer til fruensvilje, det er bra det er flere som følger med litt 🙂 Her har vi sol nå på morgenen, og jeg skal være litt sjåfør for eldste datter som skal i utdrikkingslag. Men bare nå tidlig, de skal på “treningstur” først, og så må hun hjem og skifte før de drar videre til byen. Så da får jeg stille opp på den første biten – for det er ikke så langt fra her jeg bor. Kos deg i bursdag og ha en herlig helg. Klemmer <3

    12. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, og i dag har jeg så VIDT satt opp håret i topp til og med…Blir nok mest løst snilt hår og pysj i dag…Og SÅ skal jeg i bursdag til min voksne niese 🙂 Koselig <3

    13. ladyaugust: Ja, håper det, for jeg skal i bursdag med fin kjole og greier med bussen 🙂 Og så skal jeg bruke morgendagen til litt pakking og sånt, for Bergens-mini-turen min. Nå må jeg snart en mini-tur til Drøbak også altså. Veldig lyst å treffe deg snart 🙂 OG SÅ er det ikke lenge til jeg drar til Italia på bursdagturen min 🙂 Jipppppppie!!! God klem <3

    14. Gratulerer til Fuensvilje 🙂 Jeg hadde ikke sjans men jeg prøvde noen ganger såklart hahahaha gooodklæmme <3 I dag er det skikkelig grisevær og kaldt men snart blir det fineværet det er jeg helt sikker på <3

    15. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, det er liksom det som er gulrota, jo mer man leser bloggen min, jo flinkere blir man på prøvene 😀 ha-ha. Men du klarte jo mange da 🙂 Ikke mye rødt hos deg, bare manglet en 🙂 Ha en fin lørdag Anne Grethe 🙂 KLem <3

    16. Hanne Beate: Ja, du klarte alle du som vanlig 🙂 Jeg skal ut å kjøre buss og dra i bursdag i regnværet jeg 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    17. Gratulerer så mye til Fruensvilje, – så gøy at hun vant!👍 Jeg er mer enn fornøyd med å klare meg uten røde streker.😊 Litt av et vær vi har, med snø igår og regn idag, men godt å komme ut likevel.☔️ Ønsker deg en fin dag!😊

    18. Så mange flinke “elever” da 🙂 Gratulerer til Fruensvilje, hun kan kose seg med å vente på postmannen nå. God tur i bursdag, husk å spise mye kake. Jeg var i klubb i går og spiste en usedvanlig god banankake. Men nå skal jeg på jobb 🙂 klemmer<3

    19. Gratulerer til vinneren! her var det to helt ukjente for meg..så derfor jeg ikke klarte..Men det var en av de kjente jeg heller ikke gjettet riktig på..så jeg hadde nok fått stryk!!

    20. God morgen fargerike blomst :-)) Titter innom deg for å si at jeg har slettet bloggen min <3 Men jeg kommer innom deg av og til for å se til deg <3 Alt er bra med meg ;-))
      Ønsker deg en herlig lørdag i regnværet søta 😀 Mange smilende klemmer til deg fra Rita <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg