Frodiths flotte fredag ;-)

I dag har Frodithen feiret bittelitt bursdag…Og DU vet jo at det er over en uke siden bursdagen min VAR…Og sånn skal jeg holde på i mange måneder framover… For det er nemlig fordelen med å ikke feire bursdag noe særlig…Men bare LITT.. For da feirer man små bursdager, med en og en venn. Det er superkoselig, man får kvalitets-tid sammen, mange ganger KAKE og gaver til og med 😀

Så i dag hadde en av mine beste venner, Oslopadda, som du sikkert kjenner til, laget til en liten feiring til meg på Kafe. Hun inviterte på kake og smoothie på Jordbærpikene, og det smakte herlig etter en slitsom uke!! 

KAAAAAKEEE!!!


Ser ikke DETTE deilig ut kanskje??

Klar….

 

Ferdig…

 

NAM-NAM!!

Koste meg SÅNN!! Og fikk gaver og greier!! Snilleste Oslopadda hadde DEN fine gaven til meg:

-Gavekort på 3 koselige kafe-turer til, hvor hun betaler OG

-Behandling på spa-avdeling. Kan velge selv hva jeg vil ha, for en bestemt sum 🙂 DEIIIIILIG!!

Var ikke jeg heldig?? Jammen stas å ha bursdag hele året 😀 Hi-hi

 

#bursdaggave #kake #feiring #spa #kafetur

 


 

33 kommentarer

Siste innlegg