Poul Pava- Jippie! :-)

Hopper av glede! 😀

 

Du som har kjent meg en stund vet at jeg er STOR fan av Poul Pava. 

Jeg har jo aldri vært noe bevisst på servise og sånt. Aldri spart… aldri hatt HUS…aldri hatt så mye besøk at de må spise av fint og likt…Tallerknene har vært fra studietiden og kopper har jeg arvet….

Det var helt til jeg ble klar over Poul Pava-designet… Designet som får en til å smile.. Så nå er jeg en samler jeg også. Og jeg har tallerkner, kopper, glass og boller…ALT mulig…

Og denne koppen du ser her, er bare EN av to, som jeg fikk av en kollega nå nylig, til bursdagen min. SNILL!! Og den er nok årets design på termo-kopp-varianten, for den var bittelitt annerledes i tegningene, og det er topp 🙂

Hvem liker ikke å våkne med en kaffekopp av DETTE kaliberet liksom ? 😉

 

 

#servise #spare #poulpava #bursdag #kopper #krus 

 

23 kommentarer

Siste innlegg