Sexogram- ganske så populært–;-)

Jeg ser på meg selv som ganske tolerant, frilynt, fleksibel, aksepterende, forståelsesfull osv… Men jeg kan IKKE , uansett hvor mye jeg prøver, forstå hvordan noen har noen glede av å legge ut halvnakne bilder, nakenbilder, soveroms-blikk-bilder og ulike varianter av “sex-invitasjons-bilder”  og frierier på INSTAGRAM!!

Damene kan hete Jenny, Irina, Chin, eller noe deromkring… De har ingen FØLGERE…De følger ingen selv…De har laget et HELSIDES innlegg/ bilde som dekker alle rutene der det ellers ville vært mange forskjellige bilder… De skriver på engelsk alle som en…Og det eneste de er ute etter er “a rich man to merry” eller “sex”.. SÅ følger enten tlf. nummer, mailadresse, adresse til en mulig enda mer “på kanten” side etc.

De skulle bare visst at jeg ikke er det MINSTE INTERESSERT i å gifte meg med dem, at jeg er ganske så fattig, er jente og at jeg liker bedre bilder av rare DYR, enn av de soveromsblikkene de prøver å overøse meg med..

HVER dag får jeg nye følgere, eller LIKES fra sånne “Jennyer” som er borte igjen dagen etter… 

Tenk at en slik måte å “FRI” på er blitt så populært?

 

Blir du bombet på Instagram med Sexogram? 😛

 

#instagram #sexogram #sex #frierier

 

(Dette er en liten reprise fra januar, da jeg IGJEN blir overøst med slibrige tilbud på Instagram…)

21 kommentarer
    1. Mariann: Ja, men at såååå mange skulle tro det… Jeg tror mer at de sprer adressen sin til så mange de klarer,..blåser i HVOR de sprer den tror jeg 😉

    2. Anne Grethe: Jeg tror ikke de tror jeg er mann, kanskje, he-he, men at jo mer de sprer adressen til sin lugubre side, jo større sjanse for at en mann kanskje ser den til slutt 😉

    3. Det er helt utrolige ekle bilder som noen ganger dukker opp! men det er bare når jeg selv søker på bilder..og jeg søker på hund, natur osv..ikke noe personlig..men plutselig så popper det opp den sexakten på et bildet..LIKER IKKE!! Blir dårlig av å se sånn..Helt utrolig at noen syns det er gøy!

    4. Ja har sett sånne jeg også på facebooken, spesielt på gubbens profil som prøver seg med å adde han som venn haha jeg blokkere dem bare jeg da!

    5. fruensvilje: Jeg har Instagram -konto, og det der de legger ut det jeg kaller “sexogram”. De prøver å lokke til seg rike menn, ikke vet jeg hvorfor de tror at jeg er det 😀

    6. Uff, sånt er slitsomt. Jeg er ikke på instagram. På facebook hender det at det dukker opp sånne bilder fordi fb-venner er tagget sammen med bildet. Ikke skjønner jeg hvordan de blir koblet sammen med sånne, og håper ihvertfall ikke jeg blir det. Det er mye på sosiale medier jeg ikke skjønner noe av.

    7. Mariann Sæther Tokle: Jeg skjønner hvertfall at de er null interessert i bildene mine, og sine bilder er private. Men de har ofte en mer vågal side man kan gå til,. Om man er mann…hvilket jeg ikke er 😀

    8. Den Rutete Skjorta: Har øvd en stund på Paint, nesten fra jeg startet med blogg.. 3 år kanskje 🙂 Tusen takk, gøy å høre at folk liker illustrasjonene mine 🙂 Jeg er så lei de damene, de er på hugget om dagen 😛

    9. Heldigvis skjer det ikke så ofte, men noen ganger. Og man klør seg jo litt i hodet, og lurer på hvorfor de holder på sånn. Du og paint må jo være bestevenner – herlige tegninger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg