Utdeling av blomster – kom og få!! :-)

Nå er det VIRKELIG på tide med litt utdeling av blomster her altså!! 

Jeg har jo slitt med NULL nett her hjemme i stua i snart 14 dager…Og vi må visst klare oss uten et par dager til…Det tar hvertfall tid..Og det å blogge på mobildata er en dyr affære..Jeg kjøper stadig en ny data-pott….og så enda en pott…Og så litt mer GB (gigabyte),….og så ENDA litt….Og nå har de vel blitt så rik på oss, dette selskapet, at de kan leve uten inntekter i lange tider framover…

MEN… nå er det slutt på kjøp av mer GB her altså…Jeg er raka fant snart….Og da er nettet så tregt at jeg får jo ikke settt NOEN bilder, eller knapt nok lest noe… Og skrive kommentarer og skrive nye innlegg er nesten umulig!!

Så derfor fortjener hver og en som titter innom meg en liten blomst og en liten takk <3 Er så glad at du kommer og leser, selv om det blir en del repriser og rare innlegg nå i nett-løs-land 🙂

Tusen takk for at du kommer innom og leser, skriver små fine kommentarer som varmer inn i hjerterota. Takk for at jeg merker at du ER der 🙂 

Snart er jeg PÅ igjen…De MÅ jo gi meg nett igjen snart!! 

Og da skal det blogges til den store gull-medaljen altså. Mange nye innlegg, konkurranser, nye fotoer , saftige og lange kommentarer fra meg.. Jeg LOVER!! 😀

Så værsågod, blomsten er din, og vel fortjent <3

 

#takk #nettløs #mobilblogging. 

 

28 kommentarer
    1. Så koselig da 🙂
      Hehehe … det nettet er både til glede og desperasjon 😉 Hehe .. du får prøve å overleve på dårlig nett og så er vi alle her når du er tilbake 😉

    2. Håper dere får en skikkelig god kompensasjon for at dere har manglet nett så lenge…..krysser fingrene for at det blir bedre snart ønsker deg en fantastisk dag fineste du takk for blomster og supermasse klemmeting <3

    3. Oh kjipe kjipesen, det der er skjit. Du burde sende mobildataregninga til dem, helt klart. Sånn går jo ikke an. Her er hele huset i sving om vi er uten nett i så mye som en time, da ringes det og rutere restartes og U-name-it liksom, full katastrofealarm. 14 dager + 5 er jo helt uakseptabelt spør du meg. Håper nettet kommer opp i en fei og helst i dag, akkurat nå 🙂 <3

    4. ladyaugust: Det har vart i 14 dager!! Noe tull med noe graving først, og når de hadde fikset det, så hadde de klart å krysskoble så vi fikk ikke likevel 🙁 og det tok tid før de skjønte det, de sa at vi HADDE nett..og det hadde vi jo ikke.. Nå har de skjøntuDET, for 5 dager siden, men vi har fremdeles ikke nett :-/

    5. Hvorfor har du ikke nett da søs? Graver de i ledningene dine? Jeg hater å være nettfri for jeg må jo sjekke aviser, konto, yr og alle de tingene og såklart sitte og kose meg med litt bloggings. Håper du er oppe og kjører på et vipps igjen <3 gooodklæmmesommerklæmmen 🙂

    6. Åh takk, men jeg synes det må være du som fortjener blomster som blogger til tross for dårlig og dyrt nett. Jeg bruker mest nettbrett med mobilt bredbånd, og synes det er bra fart på det og ganske rimelig. Det lønner seg med abonnement med mye GB isteden for å kjøpe litt etterhvert, men skjønner jo at du ikke vil det når du vanligvis ikke bruker det så mye. Håper bredbåndet ditt snart er tilbake!

    7. Vi blir jammen ganske avhengige av det nettet! Beundrer din utholdenhet. Da det ble både flyttesjau og nettløshet på en gang, så lot jeg blogginga ligge. Jeg tror knapt du har vært borte fra bloggen en eneste dag så lenge jeg har kjent deg! (Jeg vet jo ikke om du har vært borte samtidig med meg, da!) Håper det ordner seg snart! 😀

    8. Å leve uten nett når man først har blitt avhengig er slett ikke bare-bare. Man får liksom ikke gjort det som man gjerne vil. Repriser tåler vi, men jeg synes også det er slitsomt med mobilblogging, så det gjør jeg nesten ikke. Må snart lage et innlegg selv, for nå er det mega-lenge-siden sist jeg selv la ut noe. Tiden flyr og ting skjer som ikke er helt planlagt. I dag har jeg vært i begravelse til en tidligere nabo og kollega – hun ble bare 46 år…Det er ingen alder. Barna er 21 og 25, og det tyngste i dag var å se dem begrave mammaen sin. de har tøffe tider, men med tiden blir det nok bedre. Jeg snakket med henne fredag 13 og to dager senere får hun hjernblødning og dør. Livet er ikke bestandig rettferdig. Til helge skal jeg på en liten tur med to av mine tre søsken + ektefeller. det blir kjekt håper jeg. Og været skal bli bra om meterologene snakker sant. Klemmer <3

    9. Huff d er kjedelig å sitte uten fungebart nett og kjipt å måtte kjøpe noe kvote hele tiden. Jeg har 10 gb på mitt telenlr abn jeg da. Hihi

    10. Gode deg Frodith! <3 Jeg har vært litt avkoblet jeg også de siste dagene.. Men ikke pga av nettet! Kommer sterkere tilbake jeg også! Men takk for blomst flotte deg! Sender en klem i retur! <3

    11. Takk for blomsten – nydelig 🙂 Hold ut! I mellomtiden kan man nyte sommeren i Oslo. Hva med en smoothie i rmorgen, for eksempel?

    12. Uff..har de ikke fått rettet opp enda!! Grrrrr…ja det er klart vi er innom deg..må jo passe på at du har det bra! 🙂 Takk for blomsten, men du har da lagt ut flotte innlegg du..mye nytt for meg..så det er helt flott!! Lykke til med nett!!

    13. takk for blomsten,ja vi er her vi ) og vi leser jo gjerne repriser også,men jeg håper inderlig dere snart får orden på nettet for sånn skal det ikke være uansett

    14. Det er jo du som skulle hatt blomst vennen, som sliter og strever med dårlig eller ikke ikke noe nett. Vet jo hvor frustrerende det er å ikke ha noe nett, been there…done that 😬 Blir godt å få det tilbake igjen tenker jeg 😊

    15. Min matgale verden: Altså ikke tilbake nettet ennå…jeg driver og surfer på elendig mobildata, dyr og dårlig. Håpet er at nettet er tilbake før helga.. De jobber ikke på spreng akkurat, for å få ordnet det.. Imorgen får jeg hvertfall ny mobildata-pott, og den varer vel et par dager..når den må brukes til blogging:-P klemmer <3

    16. Kos deg i din nettløse hverdag 🙂 Her på bygda er nett og telefondekning like ustabilt som vårsola.-) Litt deilig å ikke alltid være tilgjengelig:-), men ja jeg skjønner frustrasjonen:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg