Om behovet for pysj og pynte seg ;-)

Som du vet er jeg veldig glad i å ha det komfortabelt…Noen vil kanskje kalle det LAT…men ikke jeg..

Jeg liker ferdigmat, fordi det er lettvint, og jeg prioriterer ikke så mye tid til mat…

Jeg vrenger av meg alt av ubehagelige klær, så fort jeg har fått snuten innafor døra… Bh flyr den ene veien og “harde” bukser andre veien.. På med klær som flagrer og blafrer, og aller helst en pysj…DA har Frodithen det bra da.

Men på den andre siden er jeg veldig glad i å PYNTE meg… Jeg feirer enkelte hverdager med å pynte meg litt ekstra. Og ofte er det fredagen som får fres på garderoben min…Da får de fine kjolene mine luftet seg skal jeg si deg. Setter man litt farge og fiff på hverdagene så blir de så mye bedre… Så å starte ut døra med føle seg FIIIIN, ikke noe er bedre enn det. Og fredager fortjener jammen å bli feiret, for de er ukas beste dag…

Så hva er løsningen på pysjbehovet og det å pynte seg?? Kan det kombineres??

Å jada, en blafrende kjole full av farger og blomster, som man nesten ikke kjenner man har på., DET er løsningen!! Og det kan faktisk brukes på en helt alminnelig TIRSDAG til og med 😉  

Mykt og godt og feiring av en tirsdag, som ikke er noe annet enn akkurat DET 🙂

 

Liker du å pynte deg?

Feirer du hverdagene litt innimellom?

#klær #kjole #mykt #pysj #pynte #feiring 
 

48 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, vi har jo litt av det samme forholdet til Desigual og pynting og sånt tror jeg 🙂 Liker å pynte, men det skal være litt godt også 🙂 Deilig med blafring i går 🙂 Nå er det regn her…

    2. Jeg fikk nettopp høre at hverdag med meg var en fest. Jeg hadde så mange flotte kjoler… Jeg elsker å pynte meg, og vell hjemme i det siste har det gått mye i treningstøy, men det er på bakgrunn av fjellturene.
      Nydelig kjole, og greit med litt blafring ja::)

    3. Du er fin med farger og kjolen er helt nydelig😊 selv er jeg både glad i farger og vil gjerne pynte meg litt når jeg har muligheten for det.Men ute på campingen her nå så blir det stort sett enkle plagg. I dag har vi regnvær så skal ta en Harry handel snart. Ha en fortsatt fin og fargeglad uke flotte frodith😉

    4. Åh, for en nydelig kjole! Jeg er ikke så glad i å pynte meg mye, for det betyr ofte ubehagelige klær. Hater strømpebukser, høye hæler og stive klær. Desigual-klærne mine er behagelige og da føler jeg meg også pyntet, så det holder for meg. Ellers trives jeg nok best i shorts og t-skjorte hjemme, når det er sommer og sol. Ønsker deg en fin dag!😊

    5. Jeg og elsker å gå i behagelige klær, men jeg gjør ikke så mye med å pynte meg haha Men jeg ser hvertfall stelt ut om dagene :p Likte kjolen din utrolig godt 🙂

    6. Tihi.. Jeg er akkurat slik som deg, av med ALT når jeg kommer hjem! Og på med noe komfortabelt og godt å ha på seg! 😉 Herlig kjole!
      <3 God natt fine deg. Klem

    7. Ja jeg liker godt å pynte meg i hverdagen, men når jeg er hjemme er det herlig å ha på “kose klær” :)) Så flott bilde av deg – nydelig kjole <3

    8. Vera Lynn: Jeg er som sagt veldig enig med det med komfortabel, kan ikke ha stikke-ting, men myke klær som er litt fine likevel…deilig 🙂

    9. Jeg er vel ikke så glad i pynte meg i klesveien, trives nok best i de komfortable klærne. Jeg stå sjef meg heller opp med smykker og matchende klokker. Her går også bh og andre plagsomme klesplagg av så fort jeg kommer hjem.

    10. så vakker du var i den kjolen.Jeg hadde på kjole i går da jeg var til lege og frisør,en av frisørdamene hadde også sid kjole på seg da hun klippet,jeg synes det er så flott eg,ja jeg liker å pynte meg )

    11. Jeg elsker å pynte meg….. selvom frk utifriluft kanskje ikke har så mye pynt, så har jeg iallfall kjoler, skjørt, rød negllakk på tåneglene og alltid øredobber og smykker….. jåle-jente, ja! Skaujente, jaaaa! <3

    12. Ja, jeg og hundene tok en tur på stranden, men jeg gadd ikke å skifte først, så da gikk jeg der i rosa og turkis-rutete pysjbukse da, med banansko 😀 Jeg er ikke sikker på hva alle jeg møtte på så på- pysjen min, eller hundene 😛

    13. 🙂 Man er jo gjerne ikke så flink å si sånn. Uansett om man mener det, men noen ganger er det lettere når man skriver. Blir jo litt naken av ord også.. Du kler uansett kjole. Jeg er nok litt vill for å bruke kjole 🙂

    14. fjellgeitbundingen: Jeg fiffer meg jo heller lite også. Ikke mye sminke, napping av bryn, styr og stell…Litt maskara i ny og ne, og masse komfortable klær..MEN pyntet. Som denne kjolen. Som å gå naken nesten, myk , sval, luftig, MEN pen 🙂 Så koselig å høre du setter pris på meg 🙂 Hvis jeg kan glede noen, ikke noe er bedre 🙂 God klem til deg <3

    15. Hei Frodith, så flott og full av farger du er Frodith. En riktig solstråle og regnbue på engang 🙂 I sinn og skinn 🙂 Du gleder mange. Inkludert meg. Ofte. Ville du skulle vite at jeg setter pris på din tilstedeværelse. Selv trives jeg i myke og praktiske klær, helst både fint, varmt og mykt, men ikke i joggebukser eller morgenkåpe i huset. Skulle nok gjerne kledd meg finere oftere, fordi jeg tenker det er viktig, men heller god og varm, en kjølig og pen kledd..Så stilen min er vel mer jevn enten jeg er hjemme eller borte. Det å styre og fiffe seg slik, nei det skjer sjelden..

    16. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har virkelig kos meg på jobb i dag, pga kjolen. Kjølig og sval go deilig, som en pysj.. Og godt den var sånn, for ellers er jeg litt irritabel om dagen 😀 he-he

    17. Ja DEN så deilig ut!! jeg har faktisk funnet noen enkle, tynne sånne kjoler som jeg arvet av svigerdatter..de var deilige og luftige..her hjemme..går ikke utenfor døren altså..hihihi.

    18. Kristin/Sparing: Ja, sånn HEFTIG feiring blir det ikke. Men det å sette litt ekstra pris på at man er til , med å pynte seg litt eller kjøpe noe ekstra godt til lunsj. Sånne småting gjør hverdagene litt bedre. Og denne kjolen er SÅ deilig! Som å gå i pysj, OG være pyntet samtidig 😀 Det er deilig det 🙂 Takk 🙂 KJøpte den på Island for hvertfall 5 år siden 🙂 Kjølig og glatt stoff og luftig 🙂 Ha en fin kveld <3

    19. Linn: Takk 🙂 Ja, jeg pynter meg ikke alltid, men liker LITT pynt. Og liker det mest komfortabelt. Så noe FINT som er deilig er målet 😀

    20. annebe: Jeg kjøpte den på Island for mange år siden. Den er supertynn, og nesten som ingenting. Litt sval på et vis i stoffet 🙂 Elsker den 🙂 Men den er litt sliten i strikken…spørs om den holder bare et par år til 😀 klemmer <3

    21. Så utrolig fin kjole på deg! 🙂 Jeg er ikke så veldig glad i å pynte meg, men av og til så 🙂

    22. Fin du er, friskt og fint bilde :)) Jeg bare mååå ha behagelige klær :)) Hyggelig å “pynte”seg litt noen dager sånn helt til hverdags også..noen ganger får en bare lyst til det helt uten grunn :)) Men jeg pynter meg gjerne med bukse og en topp jeg da :)) Fin sommerkjole du har på her 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg