Noen steder har ALT :-)

Noen steder har ALT!! Flott natur, skoger, sjø, gamle fort, iskaldt vann man kan hylebade i, iskrem, gamle hager og konserter… Og der derfor jeg skal dit IGJEN.. Jeg prøver å dra dit hvert år…Til denne herlige lille perlen som har noe eget ved seg: Langesund!  Og jeg har jo fortalt at jeg skulle hit, men PLUTSELIG var det i JUNI…. det kom brått, og jeg får bare gledet meg skikkelig EN uke 🙂

Jeg har vært på Katie Melua-konert der ( 2 år på rad faktisk..), på Polkabjørn-forestilling, og i fjor på Tommy Tokyo-konsert.  

I år er det Maria Mena, og konserten er på neste lørdag kveld. Vi får massevis av tid lørdag formiddag til å fly byen rundt å knipse bilder. For her er ALT mulig å ta bilder av!!  Reiser ned på fredag…og jeg har ikke FERIE en gang…Bare tjuvstarter litt med en helg i favoritt-byen  som har ALT:  

 

 


 

Ser det ikke herlig ut? 🙂

 

 

#langesund #sjø #vann #skog #konserter #perle #vakkert #foto #moro #bading

40 kommentarer

Siste innlegg