Dagen i går var et Kinder-egg.. :-)

Jeg fikk 3-i-en, i går etter jobb…Et skikkelig Kinder -egg:

1)Traff en av mine beste venner: Mammaen til Lille Supermann (som noen av dere kjenner)



Vi har hatt mange fine stunder sammen, og planen er mange flere 🙂

2) Fikk enda en bursdagsgave: Mer Poul Pava-servise som jeg elsker 🙂  (fikk av Mammaen til Lille Supermann)

 

OG med serviset fikk jeg

3)to nye sitater: -“Jante bliver kun til noget, hvis du gir den lov”

                                                             OG

                                   – “Stay together if you can, Real love is art”

 

Det er noe å leve etter det!! 🙂

En herlig ettermiddag med en av bestisene!

 

 

Hva er din plan for dagen?

Har du begynt ferie?

 

#bursdagsgave #venner #kopper #sitater #poulpava

34 kommentarer
    1. Therese Bråthen: Jeg har ikke begynt ferie jeg, det var bare en helgetur i helga, og ellers et lite treff med venninne 🙂 Ja, fine kommer 🙂

    2. Det der så slett ikke dumt ut, og enda mer gaver. Snakk om å feire dagen sin mange, mange ganger. Men det er hyggelig det, spesielt sammen med gode venner 🙂 Flotte kopper med fine sitater på. Her startet dagen med skikkelig regnvær, så jeg tok bil til jobben. Men nå skinner solen og har endret på alt. Ingen planer, men må ut litt. Klemmer <3

    3. Hanne Beate: Godt og viktig med litt påfyll av kalorier hvis man strir sånn ja 🙂 Jeg skal vaske litt i dag, og tror jeg trenger litt påfyll FØRST jeg 😀

    4. Så koselig da og gratulerer med nye kopper! Jeg har klipt plenen idag. Først prøvde jeg å få liv i sitteklipperen, og etter å ha dratt i snora en halv time startet den, men stoppet fort igjen. Da prøvde jeg den gamle skyveklipperen som ikke har vært startet på 10 år, og den ble det liv i på første forsøk! Nå spiser jeg is for å få tilbake de kaloriene jeg har brukt idag, hehe.

    5. Unni: Ja, det var midt i blinken 🙂 Ha en super dag snupp <3 klemmer <3 I ettermiddag skal jeg legge ut et repriseinnlegg jeg tror du vil like... Litt i Unni-sjangeren...eller du vil nok tenke litt 😀 Hvis du leser det 😀 klemmer <3

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, kos med venner og få litt tid sammen. BLir ofte litt for travelt, og sjelden man sees … Men i går var kos 🙂 Jeg også starter neste uke 🙂

    7. Skal på jobb etterhvert for noen må stå mens andre har ferie. Ellers har jeg besøkt kiwi, levert lotto og brukt litt penger. Ha en fin dag.

    8. Margrethe Hjertaas: Min er også jobb, og litt vasking på kvelden 🙂 Forbereder besøk i helgen og gidder ikke ta ALT på lørdag.. Bedre et og et rom…

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg begynner neste fredag… 🙂 Ettermiddag 😀 Mye pakking og flytting på jobben min. Skal i nye lokaler 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. fruensvilje: Ja, vi har noen fine stunder sammen vi to 🙂 Og flere skal det bli 🙂 Ikke løfte for tungt da, men kos deg i hagen 🙂 Her er det sol 🙂

    11. Hørte ut som du hadde en veldig fin dag.
      Jeg har begynt ferien, og planene for dagen er at jeg snart skal en tur på jobb …ha, ha 😉
      Ha en nydelig dag :)):

    12. så nydelige bilder av dere og grattis med flotte kopper )) fine sitat på dem ja.
      Jeg skal jobbe med litt stein i hagen i dag,det gjorde jeg i går også,går ikke fort for ryggen liker det ikke ,men nå er jeg snart ferdige med prosjektet så tar litt i gangen

    13. Så koselig!! ja de koppene var virkelig flotte! Ingen ferier her før i midten av juli..eller det er da mannen har ferie..jeg har jo aldri ferier…hihihi. eller for noen, så her jeg vel ferie hele året..Ha en god dag!

    14. Å så koselig! Perfekt mandag det. Her regner det faktisk ikke akkurat nå, håper det holder, og håer det er litt tørt hos dere og i dag så du kan gå med tørre tær 😀 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg