Her flakser jeg forbi igjen.. :-)

Jeg har tatt av sommerfuglvingene for anledningen..men jeg har magen full av dem likevel… For en viktig ting her i livet for meg, er å gled meg OVER å glede meg TIL forskjellige anledninger..

Jeg liker å leve NÅ, ikke henge meg opp i gamle historier, grave meg ned i gamle sorger ELLER leve FOR mye i framtiden.. Siden livet er NÅ, og da gjelder det litt å ta for seg med begge hender av det som er er NÅ..

MEN… når det er sagt, så er jo det å GLEDE SEG TIL noe en viktig og fin ting i livet, og akkurat nå er det flere ting, i det jeg tar fatt på siste ferieuken:

 

 -Jeg gleder meg til i morgen, og skogstur med Mammaen til Lille Supermann

-Jeg gleder meg til strand og galleri -tur med søsters en dag til uka. Og kanskje treffer vi SØS (Ladyen) til og med..

-Jeg gleder meg til neste helg, for dag skal jeg møte Kjerstisandnes eller Minmatgaleverden, og det er alltid superkoselig når vi treffes <3

– Og glede meg OVER: akkurat nå gleder jeg meg over sånn i sin helhet 🙂

 

Hva gleder du deg til?

 

#glede #gledesegtil #livet 

 

28 kommentarer

Siste innlegg