Gledesflaksing :-)

Her kommer jeg flaksende.. i ren glede og med “bare bein”..

For denne dagen kommer til å inneholde både bare bein, og litt flaksing og aktivitet. Jeg har siste feriedag i dag, og den skal benyttes på beste måte. Men det får du høre mer om senere, så får du heller LURE litt i mellomtiden.. Både HVA jeg skal, og med HVEM 😉

Jeg ville bare innom å ønske deg en fin dag så lenge<3

 

 

Begynner du i jobb igjen i morgen?

Skal du gjøre noe hyggelig i dag?

Kan du gjette hva JEG skal i dag?

 

 

#glede #hemmelig #feriedag 
 

30 kommentarer
    1. Kjekt å kunne gå i sommerklær med en god bloggvenn. Ja for jeg har jo lest det nyeste innlegget ditt først, så jeg har fått med meg hva du skulle 🙂 Jeg begynner også på jobb igjen i morgen, men vi har bare tre barn de to første dagene, og på onsdag kommer en ny liten ett-åring jeg skal ha “ansvar” for. Det blir koselig, men den første måneden er ganske hektisk. Jeg får nemlig enda en ett-åring midt i neste uke, så det blir nok mye løfting den neste tiden. Klemmer <3

    2. missmommy.blogg.no: Jeg skal også på jobb…men hatt fin dag med Kjersti i skogen i dag, så det ble en flott avslutning på god-dagene, og nå får vi gjøre hverdagene like gode 🙂

    3. maiken: Det har gått veldig fort og skulle gjerne hatt mer ferie 🙂 Jeg har lagt ut nå hva jeg har gjort, HAR løpt lettkledd og knipset bilder 🙂

    4. toveview: Det var bare meg og Annebe 🙂 ingen flere 😉 Koselig det. Fint du er litt tilbake igjen også 🙂 Ingen challenge ennå nei, er noe annet 😉

    5. Gledesflaksing er en super aktivitet! Aner vi at noe er i gjære? Enn det at jeg var i Oslo den gangen dere hadde bloggtreff i Drammen. Jeg var innom og så at Annebe hadde bilder fra treffet på instagram. Skulle jo ha vært der, men det var noe seint på kvelden jeg så at det hadde vært. Slik er det når en tar en lengre bloggferie, en snapper ikke opp alt. Men nå er jeg altså tilbake for fullt, godt det også kjenner jeg 🙂
      Jeg har jobbet i 1 uke allerede etter ferien. I dag skal jeg gjøre noe hyggelig ja, nemlig å blogge 🙂 Men jeg har ikke anelse om hva det er du pønsker på, muligens en challenge?
      Så blir det spennende å se !!! 🙂 Jeg følger med !

    6. Jeg har enda litt ferie igjen, men forstår ikke helt hvor tiden blir av….
      Jeg har egentlig tusen ting jeg skulle ha gjort, men mest fristende å ikke gjøre noenting….:)
      Jeg tipper du skal løpe lettkledt rundt og ta bilder…..:) For jeg vet det er sol hos deg….:)

    7. God morgen til deg! Ha her er det jobb i morgen og jeg kjenner meg ikke helt klar for det:) kjenne jeg bare må nyte dagen sammen med gutta i dag, få mest ut av dagen- for i dag blir det tidlig i seng og en ny hverdag venter i morgen<3 ha en super søndag kjære du!

    8. Jeg har en uke igjen av ferien. I dag er planen en kjøretur med fiskestenger i bilen. Så får vi se om vi finner noen bra fiskeplasser ☺️ Skal bli spennende å se hva du har funnet på i dag. Ha en fortryllende dag. Klem

    9. Hei!
      ja da er det bare å flakse i vei 🙂 Hmmmmmmm kan ikke gjette meg til hva du skal nei 🙂
      Møte bloggere??? 😀
      Kos deg siste feriedagen 🙂
      Jeg har litt ferie ennå – og reiser snart til fjells og håper veret er tålelig bra der også 🙂 Noen dager til før jeg reiser men jeg gleder meg!!!
      Nyt dagen og flaksingen og bare bein 😀

    10. Heldigvis ennå litt ferie igjen her i huset, Du skal sikkert ut med Hr Frodith, å avslutte ferien med kamraet, litt by vandring å kansje en resturant. Jeg har innmari lyst til å reise til Stavern i dag å se sjøslaget mot Tordensjolds Soldater. Uansett så blir det sikkert en hygglig dag. Sola skinner, å himmlen er blå 🙂

    11. Har jobba hele sommer – noen må jobbe mens andre sover. Hva du skal i dag? Du skal hvertfall ut, mulig i skogen sammen med din søster, eller mæte en annen blogger på kafge. Ellers så tar du med dyrene dine ut i en park, på togtur eller på stranda. Tar vel en tur ut jeg også snart, det er fin skygge på balkongen min så tidlig. Senere i dag blir det knallhett der ute før sola kommer. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg