Når det begynner å bli dags for litt lek snart…..

Av og til så kan jeg kjenne meg NESTEN som da jeg var liten Frodith..



Like nysgjerrig på mange måter, som hun med den gule kjolen og de lange flettene…

som lurte på hva som befant seg under teppet i kottet….
hun som lurte på om dukker kanskje kunne begynne å snakke ….om man bare var alene med dem…

Like leken nesten som hun med den rosa strømpebuksene og sløyfebånd i håret…
som elsket å leke og late som….
hun  som elsket å kle seg ut og leke at hun var noen andre…


Vel har håret fått en LITT annen farge… jeg har strukket meg litt…
mistet de runde bollekinnene, smilehullene i knærne og noe av spretten i huden…

Men jeg er fremdeles like nysgjerrig. på sett og vis….
Elsker å filosofere, tenke gjennom rare små spørsmål og være litt vrang og tullete med dem her på bloggen…  

Jeg er fremdeles like leken på mange måter…
Dukken er bare byttet ut med et kamera… der jeg hopper fra en sølepytt til den neste….
fra en skog til en annen eller fra en SKYGGE til den neste…
For jeg elsker fremdeles å kle meg ut, spille “teater” for små grupper med folk,
spille som jeg er en annen for å underholde  eller ganske enkelt tulle med skygger,
fordi det er morsomt for meg selv…og forhåpentlig artig også for noen andre å se på.

Her under følger en liten samling av vårens skygger.. 
Og du som kjenner meg litt vet kanskje at nå er det noe på gang….
Det stemmer nok det 🙂

For nå begynner det SNART å bli dags for Peter Pan-utstilling!!

Gjør deg klar, let opp en sol et eller annet sted og knips i vei eller trål gjennom arkivet ditt, for SNART kommer årets invitasjon til Peter Pan-utstilling/skygge-foto-konkurranse..

Dette er bare en aldri så liten oppvarming:

 

 

Har du vært med på Peter Pan-utstilling før?

Er du glad i å ta skyggebilder?

 

#skygger #foto #peterpan #utstilling #forberedelser #leken #nysgjerrig 

30 kommentarer
    1. Moffeliten: Takk for det 🙂 Håper du blir med på konkurransen , når jeg sender ut invitasjonen. Det er en utstilling, hvor du kan delta med eget bilde 🙂

    2. spisogspar: TAkk 🙂 Håper du har lyst å stile med skyggebilde når jeg sender ut invitasjonen. Det har vært mange med de siste årene 🙂 Invitasjon kommer i løpet av uken 🙂

    3. margarites: Ja, ikke vært lett for dere nå i år 🙂 Men du har nok noen på lur likevel 😀 Skal sende ut invitasjon snart 🙂 I løpet av uken 🙂 klemmer <3

    4. Kathrine Skaug: Takk, du må bare bli med når jeg legger ut invitasjonen. Kommer kanskje invitasjon i løpet av uken, og da kan du sende meg eget bilde 😉

    5. Flotte skyggebilder! Så gøy, og jeg har vært med på Peter Pan utstilling før. Jeg har prøvd å ta noen skyggebilder (med deg i tankene), men nå om dagen blir alle skygger godt vasket her i byen. Vi har visst nok fått ny nedbørsrekord i juli….våteste måned på veldig mange år….ikke en rekord å trakte etter, spør du meg. Men optimistisk som jeg er så regner jeg med at vi tørker opp igjen snart. Klemmer <3

    6. Så utrolig artig å mimre tilbake til da man var liten 🙂 Skikkelig stilige bilder du har tatt 😀 Har nok tilgode å gå på en Peter Pan-utstilling 🙂

    7. fruensvilje: Det er veldig gøy å ta sånne bilder, finne lure varianter, og bruke hjernen 🙂 Og snart sender jeg ut invitasjon, så får du kaste deg med du også <3 Vi får håpe litt sol er på trappa også, så vi kan leke litt denne uken 🙂 Klem <3

    8. Fru Stussli: Ja, du har vært med mange ganger 🙂 Moro!! Håper du og Emmerten finner ut noe lurt og sender inne ett eller to bidrag. Dere har lov med TO 😀 Ja, du får benytte alle sjanser, og kanskje får vi litt sol og skygger igjen :-)Ha en nydelig dag min venn <3 klemmer <3

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det blir spennende i år også, håper du blir med 🙂 Jeg skal få ut en invitasjon i løpet av uka tenker jeg .-) Ja, jeg skal fortsette å være leken, og du er da litt leken du også 🙂 Er bare å kikke seg rundt og ikke bry seg om at folk titter på en 😀 Ha en super dag <3

    10. Åh så moro!! Jeg/vi har jo vært med flere ganger.
      Du tar jo så fine skyggebilder at man ikke kan ungå å bli inspirert 🙂
      Jeg har nattevakt for ULARM-ungdommen i natt, så kanskje jeg kan lage morsomme skygger mens de sover 😉
      Ha en finfin søndag!
      Klemmer i fleng

    11. Så fine skyggebilder du har..jeg har aldri vært med på pan utstillingen din, så det blir spennende. Har jo prøvd meg på disse skyggebilidene jeg også..men er nok ikke så kreativ om deg der! Det er viktig å forsette å være leken, så fortsett med det! Ha en riktig god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg