Alenemor til 4 eller Eilas verden <3

Alenemortil4  har bursdag igjen. Og dagene med 4 er nok ekstra travle og hektiske nå om dagen, for hun er ikke mye å se på bloggene. På den første bloggen her legger hun kun ut linker, for Eileen har opprettet ny blogg, på Eilasverden. no. 
Men det hun skriver er det samme som før, uansett hvilken plattform hun skriver på:

Gode samfunnsengasjerte innlegg, gode personlige innlegg om seg og sin lille flokk, varme tekster og vakre og sårbare dikt. For Eileen er varm og god og ærligheten selv. Her er det ingen forstillelse eller spill. Hun er verdens beste mor for sine 4, og verdens beste på å være akkurat Eileen. Hun forsvant litt for meg da hun flyttet til en annen blogg-blokk, men jeg tar turen ut av blogg-blokka her, og tusler over i nabo-blokka innimellom for å lese ord av denne vakre personen. 
I sommer har hun vært mye borte fra bloggen, for å ta seg av LIVET, og det er ingen dum ting å gjøre. Men jeg tror hun er litt i gang igjen nå, her inne også 🙂

Hun er rå på å tegne, og det var hun som laget denne flotte tegningen av meg i tegnekonkurransen i fjor, og den setter jeg utrolig stor pris på <3


 

Og i dag har hun bursdag igjen, fine  og morsomme jenta. 

 

 

Gratulerer med dagen kjære deg <3

Håper du får en flott dag, med barna dine, på noe du har lyst til å gjøre.

Godt å se du er tilbake igjen på blogg, i naboblokka 🙂

Stor bursdagsklem, og en liten kakebit <3

 

 

Kjenner du Alenemortil4/Eilasverden?

Liker du å tegne?

Har du hatt bursdag på blogg?

Når har du bursdag?

 

 

#eilasverden #bursdag #gratulasjoner #kake #bloggvenn

11 kommentarer
    1. Flott innlegg og masse gratulasjoner med dagen:-) Jeg kjenner nok ikke til den bloggen,og dårlig til og tegne er jeg. Men flotte bursdagsinnlegg har jeg i i alle fall fått av deg frodith:-) En finfin kveld til dere begge to,,og til alle andre som er innom her på bloggen din.-) ps.jeg husker den fine tegningen av deg.

    2. Hei 🙂 Jeg har bursdag i dag – akkurat som alenemortil4 🙂 En super dag å ha bursdag på. Jeg kjenner ikke alenemortil4, og jeg er ikke så glad i å tegne. Ikke har jeg hatt bursdag på blogg heller. Men har altså bursdag i dag og jeg liker å fargelegge (den nye trenden med å fargelegge i bøker) 🙂

    3. ÅH!! Du Frodith altså!! Tusen takk for så mange flotte fine ord!! Du er så utrolig god og jeg sitter her med tårer i øynene! !! Tenk at du husket meg i år også! 🙂 Du skriver så mye fint om meg Frodith og jeg blir så rørt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg