Når mørket legger seg rundt en litt tidligere på kvelden…

Når mørket legger seg rundt en litt tidligere på kveldene….

Når pleddet dukker opp som bestevenn på sofaen på ettermiddagen..

.Når jeg gjesper kl 21 hver kveld…

Når bladene på trærne blafrer kraftig på utsiden, og truer med å skifte farge…

DA er det på tide å legge gode planer for månedene framover…

 

Og det har jeg gjort: Om ca en måned reiser mamma, søsters og jeg til Karlstad igjen, det gjør vi ganske ofte faktisk. Nesten hvert år. Og da skal vi kose oss igjen, på Hotel Klarelven. Gå turer, shoppe og ta masse bilder. Det er viktig å ha koselige ting å se fram til. Og helgene er perfekte tidspunkter for sånne små turer. Her er noen av bildene fra turen vi hadde i februar 2015.

 

 

Nå blir stedet det samme, men årstiden en helt annen.

Åååå , som jeg gleder meg til høstens farger i Karlstad <3

 

Skal du på tur snart?

 

#karlstad #tur #vinter #høst #ferie #avkobling

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Så gøy å dra til sammen byen på en annen årstid. DA blir man liksom litt kjent i byen også. Jeg drar til Gran Canaria i oktober, om sånn ca 7 uker. Men blir der bare en uke. Da skal jeg samle D-vitaminer til vinteren 🙂

    2. Tenk snart er vi der igjen, med islagte vann og kalde dager. Høsten kryper sakte inn på oss her. Godt å ha noe å glede seg til framover. Men mens vi venter på det som skal komme, kan vi jo kose oss under pleddet i kvelden. 🙂 Klemsiklem 🙂

    3. Så flotte høst bilder, skjønner du gleder deg til den turen :)) Skal ikke på tur med det første , man har hendt vi har tatt ei hotellovernatting før jul…satser på det i år også, men jeg må ta ting litt på sparket jeg :)) Klem til fineste deg <3

    4. Ha ha ha ja det vet du jo, at jeg skal på tur snart, til Cannes. Og der er det 26 varme grader og sol. Jeg har kjøpt inn solkrem, og funnet fram solbriller. Det blir veldig bra. Sikkert fint i Karlstad også.

    5. Så fint der da, og herlig å ha noe å se fram til! Masse nydelige farger om høsten, og i de siste årene har det jo også vært så varmt til langt utover.

    6. Så herlig å ha noe slikt å se fram til.
      Fine bilder.
      Burde kanskje bestemme seg for en tur….ett sted…
      Må tygge litt på det :).

    7. Det er så rett..det å ha noe å se frem til! DET er herlig! Det er jo halve turen..Blir gøy å se stedet på høsten også ja.. og så koselig å reise med mammaen sin! Ha en god dag, i dag skinner solen her hos oss! Håper den gjør det hos deg også!

    8. Superfint, og den broen kunne jeg gjerne tatt med meg hjem og plassert slik at jeg kunne beundre den fra stuevinduet. Her varer jakta helt til jul (søren ikke tull en gang) så kanskje det må bli noen jaktenketurer med gode venninner utover høsten…? Vi får se…

    9. helt enig,godt å ha noe å se frem til ,særlig på denne tiden av året.Er jeg heldige får jeg en bobilweekend til før bilen blir satt inn for vinteren,og så får eg besøk av verdens snillaste søs i høstferien og det gleder eg meg til

    10. Slikt tar jeg på sparket, det skal passe med mange ting men det er bra og komme seg ut litt. Dt blir mere og mere farger ute nå og høstkveldene kan være fine. Ha en fin dag.

    11. Så moro med tur 🙂 Ser ut som dere hadde en fin tur i februar 🙂 Gleder meg til å høre, og ikke minst se, hvordan neste tur blir 🙂
      Ingen turer i nærmeste fremtid på meg, får spare det til sommer’n 😉
      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg