Når “hun andre” tar over…

Ja…noen har kanskje hørt om “henne” før…

Det er altså sånn, at den finnes en “annen” som tar over litt her til tider… Hun låter som en stemme i hodet, og kan være riktig så plagsom innimellom…Og NEI, jeg har IKKE stukket av fra noen psykiatrisk institusjon eller noe……. 😉

Det er mer som at jeg har en ond tvilling som dukker opp og banker på hos meg sånn i 18-tida… For egentlig er jeg ganske kjekk og grei og full av gode forsetter om morgenen…en Frodith som enhver mor ville vært stolt av..  Jeg har hodet fullt av gode tanker om sunt og godt kosthold…om INGEN sjokolade og snop i uken….om muligens en økt med trening utover dagen…Ja… fullt av sånne tanker som får en til å gro englevinger på mårrakvisten…


 

Og engle-Frodith hun holder seg lenge hun…Hun er i full gang med NULL snop og trenings -tanker også kl 12 hun…..OG kl 14…. Og 16….

 
 

Det er først i 18-tiden at hun med horn i pannen dukker opp….


 

Brått og neeesten uten forvarsel står hun i døra der… med alt snopet sitt og kose-dressen… Helt umerkelig har “hun andre” tatt over igjen…, og jeg er fullstendig vippet av pinnen..


 

Plutselig er det NULL kontroll… Sjokolader inhaleres, store plater… og treningstøyet ble IGJEN byttet ut med kosedressen.. 18-o`clock- Frodith har nok en gang overtatt dagen….

Og hun kommer HVER dag….;-)

Har du en “ond tvilling” som prøver å styre livet ditt? 😀

 

 

 

#kosthold #sjokolade #snop #dårligmoral #forsetter #sunnhet

22 kommentarer
    1. Jeg kjenner henne, hun er her hver eneste dag fra jeg slår opp øynene :/ Men siden gitaristen holder et øye med at jeg får trent nok….får jeg det..i alle fall. Akkurat ferdig med en times styrketrening pjuh. Nå er det beina høyt og isen fram. Gooood kveld søs <3 og stor klæm <3

    2. Å jeg husker denne. Og for min del er den like aktuell i dag, den onde tvillingen kommer på kvelden uansett hvor gode planer jeg har på morgenen. Og den onde tvillingen blir tatt i mot med åpne armer når hun kommer. Får gå til kamp mot henne etterhvert…men ikke denne helgen. Klem <3

    3. Kjenner til den der- Elin er på dag to uten Red Bull, her skal det sluttes :O Men det er ikke lett. Jeg trur ikke jeg har greid to fulle dager før, så det er jo en seier i seg selv, men det begynner å bli tungt- det eneste jeg tenker på er RED BULL :O

    4. Min matgale verden: Jeg kom på det når jeg så innlegget ditt, så jeg tenkte en reprise var på sin plass her da 😀 Mens jeg dytter innpå litt mørk sjokolade… 😀 Så gøy med fest da, du som er journalist og alt 🙂 Sove godt <3

    5. Ha-ha…Min “onde tvilling” har lurt meg til å spise en stor porsjon is i kveld!;) Her finnes ikke sjokolade og annet snop, for jeg vet at hun kommer……………… så det var det eneste hun klarte å lure meg til. 😛

    6. Hehe, så morsomt at det var akkurat et år siden, og så skrev jeg i samme baner i dag 🙂 Ja, for sånn er det, og vi er helt like der 🙂 klemmer<3 Har vært på fest med Åsane tidende, men jeg gikk ikke til byen da, for nå skal jeg legge meg og på jobb i morgen kl 9. 🙂

    7. Hahaha..ja vi har vel alle en sånn “tvilling” med forskjellige intensjoner.. Kos deg med å være to! Da fordeler du bare kaloriene mellom dem..så blir det ikke så mye på en…hihihih. 🙂 HA en god kveld MED godis! Jeg har inntatt alt allerede..og har vondt i magen..

    8. Don’t get me started… Jeg har gått så langt at jeg har gitt den andre stemmen et eget navn, og den er dessverre litt mer infam, ond og slem enn det stemmen din er. 🙁 Kanskje klarer jeg å blogge om det en dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg