Mer magi :-)

Velkommen inn i magiens verden. I dag tidlig startet jeg med et innlegg om at vi bloggere sammen kan skape magi. Se HER.  Og her kommer det jammen litt mer om magi.. 

Men nå er det Miss Magisk Herself, som har satt i sving en liten magisk utfordring til oss.

Og siden jeg var så LUR på et tidspunkt at jeg tegnet henne, så blir det så klart en logo med tegningen av henne her hos MEG.

Ta deg en tur inn til Magiskliv.blogg.no og se hva det hele går ut på. 
Jeg skal være med på denne challengen , så godt jeg kan i min VEEEELDIG hektiske uke, og under her er oppgavene jeg skal bryne meg på. Man kan tolke og beskrive oppgaven hvordan man vil: Enten med foto, med tekst, med tegning eller hvordan som helst har jeg inntrykk av. Men mer om reglene kan du lese hos HENNE.

Kjempefine oppgaver!! Jeg begynner i morgen med den første. 
Gå inn og meld deg på hos Magiskliv da vel 😉

 

 

#magiskliv #utfordring #challenge #oppgaver

 

13 kommentarer

Siste innlegg