Klarer vi å toppe fjor-årets “frogge-tog”??

Jasså…du er litt usikker på hva FROGGING er?? 
Vel…det er farsotten som herjet her inne på bloggen i september i fjor… Og som jeg gjentatte ganger har prøvd å spre over det HELE NORGES LAND! 
Nå har det sett ut for at Norge har vært litt lite moden for froggingen min..Men jeg er jo kjent for ikke å gi meg så lett… Så jeg prøver igjen i år, å få litt fart på froggingen



Min oppfordring er altså at DU og alle du kjenner blir med på denne utfordringen, oppfordringen. Del det glade frogge-budskap med alle du kjenner, og se hvor langt det kan nå…

Så – altså , HVA er frogging?

Du har sikkert hørt om “planking”, “naking” og andre rare varianter av foto-utfordringer, som man via Instagram og Facebook blir oppfordret eller MAST på å gjennomføre …


“planking”                                                                 (Google)

 


“naking”                                                     (Google)

 

Og her er da altså MIN variant av dette: Frogging.

Frogging kan gjøres overalt, akkurat som de andre farsottene, og jo mer fantasifullt, jo mer morsomt…


Frogging i Bergen for noen år siden..

Søsters frogger også..

“Dobbel-frogging” ved Fløyen 😉

“Frogging” i butikker kan være gøy….. 

 

 

Og her er frogge-toget fra i FJOR…Ikke verdens lengste, men lengre enn første gang jeg prøvde å spre froggingen, da var det bare 4 i toget…


 


kjerstisandnes.blogg.no

 


Hanne Beate  (bloggløs bloggvenn)

 


Annebe.blogg.no

 


Helge (bloggløs bloggvenn) 

 


fruensvilje.blogg.no

 

 


etdiktomdagen.blogg.no

 


Natheless.blogg.no

 


karidansen.blogg.no

 


Oslopadda (bloggløs bloggvenn OG venninne )

 


margarites.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 


ritamarita.blogg.no

 


evaswindow.blogg.no    

 


evaswindow.blogg.no – Små-froskene

 

Altså- 14 i toget i fjor!! Klarer vi å toppe dette i år? Og spre det glade frogge-budskap over hele landet? Og lage rekord i lengst frogge-tog?? Da er DETTE det du må gjøre: 


 

Du trenger ikke ha egen blogg, jeg tar i mot bilder fra alle som har lyst å være med.

Man får det som sagt ikke mer moro enn man lager selv her i verden:

Så….Er du med?? 😉

 

 

 

 #frogging #konkurranse #frosk #utfordring

33 kommentarer

Siste innlegg