“Tro det eller ei”- avsløringen ..

Jeg påsto i forrige innlegg at jeg nærmest hadde blitt bestevenner med en edderkopp, etter å ha først vært vettskremt en stund. 
Og det var opp til deg å gjette om det var FLEIP eller FAKTA…Sannhet eller bare løgn og bedra fra min side…

De som har kjent meg en stund her inne vet at jeg er livredd edderkopper, omtrent på linje med hester og svaner… men dette var nok en VRIEN variant av “tro det eller ei”… likevel…
For alle som kjenner meg vet jo også at jeg er tøffere enn toget…og ikke er redd for NOENTING nesten…egentlig… Bare noe småtteri…ikke verdt å nevne en gang…


Men altså…Når det gjelder edderkopper… : 
“Jeg tror du er spik, spenna gæærn!! Jeg ville aldri i verden holdt en edderkopp!! Om jeg så fikk betalt for det!! Og hvertfall ikke LIKT det… Nei, dette var en blank LØGN, og aldri noe jeg kommer til å gjøre!! Hvis jeg ikke MÅ.. Og det må jeg ikke 😉 “

 

#trodetellerei #avsløringer #edderkopp #redsel #fobi #frykt #løgn #tull 

12 kommentarer

Siste innlegg