Siste sjanse- kanskje for ALLTID!!

Ja….nå har du en mulighet som du kanskje ALDRI får igjen!! Tenk DET da!! En mulighet til å gjøre noe…en sjanse som kanskje ALDRI kommer igjen!! Sier ikke fornuften deg at du BØR blir med på dette da??
Så hva snakker jeg om?? 


Jo, for deg som er daglig leser hos meg, så er dette bare enda en av de MASETE påminnelsene mine… 
For deg som IKKE har vært inne hos meg før: Det gjelder  “FROGGING””

Du ha mulighet til å være med å lage verdens lengste frogge-tog! Og hva er så det? Det er et tog med masse “frogger” , bilder av folk som “frogger” i stedet for “planking” eller “naking”  som er eksempel på ANDRE varianter.. 
Men hos meg skal du altså slippe å være naken, men BARE sitte som en frosk….

 

Så da har du noen timer på deg til å gjennomføre oppgaven som du er: 

Si gjerne i fra til andre du tror kunne tenke seg å være med!


Spre det gode frogge-budskapet 😉

 

#utfordring #frogging #foto #froggetog 

 

9 kommentarer
    1. Sendte nettopp avgårde en froggete toveview. Litt utenfor komfortsona, men pytt sann, jeg er da sprø nok. Det blir gøy å kikke innom deg i morgen for å se på froggetoget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg