Tro det eller ei!!

Ja…her kommer igjen noe jeg vil fortelle dere, som har vært en godt bevart hemmelighet i noen måneder, og jeg har mine grunner. Men det har seg altså sånn,- tro det eller ei-, at jeg i fjor  fikk  75 % rabatt på alle jule-artikler  fra midten av desember måned hos Ikea- ot ut måneden.
Noen hadde nemlig tipset dem om min “fronting” av Ikea-musene/rottene  i julekalenderen min på bloggen, og fordi Ikea merket at salget av disse rottene hadde økt med mange prosent første halvdel av desember, og mente det skyldtes min “reklame”, så fikk jeg altså rabatt ut måneden som en liten påskjønnelse. 

 

Ja, får ikke dette farten på salget av rottene hos Ikea, så gjør ingenting det…


Det kjedelige er jo at jeg kjøper veldig lite jule-artikler, men en hyggelig tanke fra Ikea var det jo likevel. 

Så…nå er det opp til deg å gjette da :


Tror du jeg snakker sant?
Eller er dette en blank løgn?

 

#trodetellerei #løgn #fakta #sannhet #gjetting #ikea #julekalender #rotter

32 kommentarer

Siste innlegg