Jeg er da vel ingen…

Jeg er da vel ingen “GAMLING” jeg vel….

…selv om:
– jeg  ennå ikke har lært meg Power- point, men heller bruker overhead på framlegg,  om jeg får velge …
– jeg har den samme headern for 4. året på rad på bloggen, fordi jeg ikke TØR å røre noe “der inne”  i fare for å MISTE hele bloggen…
– jeg tviholder på å betale regninger og folk jeg kjenner gjennom nettbanken, og ikke VIPSER i øst og vest..
– jeg ikke er på Facebook


Er du litt TREG med nye ting? 😉

 

#jegerdavelingen #ungdommelig #gammeldags 

42 kommentarer
    1. størelsen på min header er jo ikke rett,du ser att det dobler seg på sidene ,men jeg tenker det er ok så lenge det ikke er bilde av meg det er to av hi hi ,klart du kan lage kolasj av bildene dine,men for å lage kolasj må jeg inn på picasa,det er gratis ,du kan jo laste det ned og se om du får det til der

    2. Du er nok mindre treg enn meg på det meste, men JEG KAN POWER POINT! Og det er bare såååå 2013, så jeg tror ikke det er noen som imponeres av det 🙂
      Ses plutselig 🙂
      Oslopadda

    3. Kjersti Sandnes: Jeg har ingen gutter jeg må overbevise jeg vet du, bortsett fra Hr Frodith da…men han tror jeg har gjenomskuet meg for lengst 😀 he-he klemmer <3

    4. Haha, liker bildet på toget 🙂 Og veldig gøy at du er skikkelig MOTSTANDER 🙂 🙂 Jeg kaster meg på det meste, selv om jeg ofte er livredd. Og ofte handler det om å ikke tape ansikt ovenfor guttene, for mamma er så oppdatert så….. haha klemmer<3

    5. Ja jeg også er litt redd for å prøve nye ting, alltid trygt med det en kan og behersker 😀 Har Fb, men på et veldig overfladisk nivå, hehe 🙂

    6. Mona: Ha-ha, joda, mamma har brevgiro også, for hun har ikke data og internett 😀 Så det finnes for de eldre sin skyld tror jeg 😀

    7. fruensvilje: Ja, det er det jeg mener også, fornuftige 😀 Men at du tør header da, må du ikke ha spesielle størrelser på bildet osv…? Jeg skjønner ikke det der. Kunne også tenke meg noen av tegningene mine der , kan jeg LAGE det? En slags kollasje? Kanskje du kunne ha et lite kurs? 😀

    8. Siv Svanem: Ja, jeg burde lært litt mer om bloggen, for jeg kunne tenke meg å skifte header, finne på noe mer. Men tør altså ikke…

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har blogg og instagram og ikke mer… Jeg har brukt smartboard på jobb, men IKKE powerpoint… Men nå MÅ jeg snart tror jeg…det kreves mer og mer i jobben…

    10. Vera Lynn: Jeg tør ikke likevel, må ha noen som GJØR det for meg første gangen 😀 Eller viser fysisk… Må finne noen som kan…fysisk vise meg 🙂

    11. GTduA: Jøss, du er skikkelig moderne du 😀 Jeg vurderer å få meg Facebook-konto, men har vegret meg i sikkert 4-5 år.. SÅ TREG er jeg …men ikke GAMMAL altså 😀

    12. Helge: Ja, absolutt at man kan være ung over 45, det er jo VI et bevis på 😉 Jeg nyter så godt jeg kan jeg 🙂 Ha en flott dag du også 🙂

    13. dedicat: Hehe, kunne vel stått i 25- 39-kategorien VI VEL!! 🙂 Bra du ble kjent med oss da, og vi meg deg 🙂 Skal nok lære meg powerpoint etterhvert også, og mulig jeg må få meg facebook-konto også … 🙂

    14. ehhh.. jeg lærte meg Power Point for masser av år siden.. Men har brukt den gode gamle metodn masse. Men foretrekker egentlig å holde presentasjoner med en liten lapp i hånda 😛 har samme blogg lay out som da jeg begynte.. er ikke full av teknisk innsikt.. tvert i mot. Men klarer meg.. som den pur unge gamle skrotten jeg er 😀 Heldigvis så var det ikke noen 60+ her inne.. ellers er det mange flotte mennesker jeg ikke hadde blitt ”kjemt med 🙂

    15. Jeg er treg med det meste slikt…men jeg har Fb da, men det fikk jeg mest for at det er den måten jeg kan ha kontakt med yngste sønn når han er på plattformjobbing :)) Men vi er jo litt ungdommelige vi som blogger da..hehe…. Klem <3

    16. Nei, du er definitivt ikke gammel – bare litt sta….Det er jeg også. Sånne vips-betalinger tør jeg ikke drive med – for vips!!…….så er jeg blitt svindlet (tror jeg) Du har jo lært meg en del her inne, så du er langt fra akterutseilt. Jeg har imidlertid turt å fikse på headeren flere ganger. Den headeren du har er jo lagret, så det er bare å ta den fram ved behov! Jeg er på facebook, men jeg har bare i underkant av 200 venner….Herreguuuuuud! 😉

    17. Man kan være ung selv om man er over + 45. Det sosiale liv gjelder ikke hvor mange venner man har på FB men hvordan man er. Smil til verden og den smiler tilbake. Selv om man ikke vipser pernger har man ikke færre regnniger enn før. Nyt hverdagen med venner og gode ting. Ha en fin dag.

    18. Henger nok litt etter nå som pensjonist, men med den jobben jeg hadde var jeg forplikta til å følge med. Og ja, jeg har konto på FB, Twitter, Linkedin, Flickr, Snap, mCASH osv. men alle er ikke like mye i bruk 😉

    19. Hehehe, jeg er nok stikk i mot deg gitt… Elsker nye ting, og spesielt prøve dem ut. Noen ganger går det rett vest, men stort sett så ordner det seg. Det er ikke noe problem å gjøre endringer på bloggen din, for det gamle du hadde før du begynte å endre ligger i arkivet så du kan når som helst gå inn å tilbakestille :o))

    20. Ja jeg er veldig treg med nye ting…liker det gamle og det jeg kjenner..men prøver å være med..på noe..men vips og snap har jeg ikke prøvd..jeg henger alltid litt etter…trenger tid på å “ruge” litt på det…hihihi. .

    21. Hehehehee jeg har både instagram, FB, snapchat og blogg……………… hehehe har kastet meg på bølgen – men er pysete med ting og tang og noen regninger betaler jeg via nettbanken og noe er jeg redd for å kaste meg uti………… men teknologien er her og jeg vil prøve å følge med, for den stopper ikke opp 🙂 Men jeg har blitt litt slik at alt nytt er vanskelig – før jeg har prøvd det 🙂

    22. jeg liker nok det trygge best jeg også,bank på telefon f.eks ser jeg på som utrygt og skummelt.
      Bytte bilde og header er ikke problematisk,den biten gjør jeg rett som det er hi hi ,det lærer du fort )
      men power point var det det du sa ? aner jeg ikke hva er .
      Neida vi er ikke gamle av denne grunn,bare fornuftige hi hi

    23. Jeg er nok litt sånn midt imellom. Blir nok pushet frem av de unge i huset og smarte ting som Vipps er jo bare gøy og ufarlig. Verre med sånne tekniske ting som jeg ikke forstår bæra av. Der gir jeg fort opp, men åkke som vi klarer oss vel bra uansett?

    24. Festlig tanke. Nei, gammel er du da slett ikke. Jeg ser på deg som i midten av tjueårene jeg. Tror at når du nærmer deg tretti, så fikser du nok både Power Point og annet. Fjesboka er da ingen nødvendighet vet jeg. Jeg har wips, men bruker det ikke i det hele tatt. Klem til en som er myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye eldre enn deg 🙂

    25. Hehe, her kjenner jeg meg litt igjen! Selv om jeg tør å skifte header på bloggen, og er på Facebook. Men regninger og andre ting ordnes på “gamlemåten”.
      Må fortelle at jeg følte meg ganske så moderne her om dagen, da en kunde (veldig voksen da) spurte meg hvor postkassen på senteret var. Hun skulle sende brevgiro, og DET trodde jeg faktisk ikke gikk ann lenger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg