Høst <3

Jeg har kjøpt meg nytt kamera i dag. Et lite tulle-kamera, ikke noe speilrefleks eller noe fancy greier, men et lite veske-kamera, til hverdagsbruk. Og i morgen skal jeg ut å teste det. Alt jeg har hatt av kameraer, mobil eller vanlig, var ødelagt på linsen, så moroa med knipsing var litt borte-vekk.. Men nå blir det moro igjen tipper jeg 🙂 


Ville bare innom å minne om “Høstutstillingen” også: Du kan stille med tegning, maling eller foto, og HER er invitasjonen om du ikke har fått før: 

 

Jeg har fått inn noen bilder, men håper på mange flere fine høstbilder. En liten hyllest til Høsten er på sin plass <3

Har du kamera eller mobil til hverdags-knipsing?
Skal du være med på Høstutstillingen?
Er du glad i høsten?

 

#høst #utstilling #foto #tegning #konkurranse #premier

16 kommentarer
    1. Så bra med nytt kamaera! Gratulerer. Jeg har et sånt lite ett og der brukes daglig! Gleder meg til Høstutstilling. Jeg må tenke meg om litt til, men snart kommer det en mail din vei! Klemsiklem 🙂

    2. SaraK: Koselig om du blir med, lenge siden nå 🙂 Du har fram til onsdag, så det burde dukke opp noe høst inne eller ute før den tid 😀 He-he

    3. Nytt kamerautstyr er alltid gøy! Jeg har egentlig også lyst på et lite veskekamera, speilrefleksen blir ofte litt tung å drasse rundt på. Men vi får se, mobilkameraet mitt er også helt ok 🙂
      Jeg skal prøve å få blitt med på utstilling din, jobber kveld de neste dagene, men skal prøve å få gjort det på dagtid :)) Klem <3

    4. Øjjj.. dette har jeg ikke fått med meg.. har ikke rukket innom bloggen på mange dager pga det korprosjektet som jeg knapt har landet etter ennå…… Gratulerer med nytt kamera 😀

    5. Etdiktomdagen: Ja, lykke til trenger man, føles ikke bra NOK egentlig ennå. Prøvde litt, men ikke SÅ fornøyd umiddelbart. Men det er jo helt ferskt, været er dårlig og lyset mørkt… Det får duge…Jeg skal kjøpe et bedre systemkamera i tillegg 🙂

    6. Så kjekt med nytt kamera 🙂 Og det er ofte ikke utstyret det kommer an på, men fotografens øye 🙂
      Ser frem til å se hva du vil fange med det nye kameraet 🙂 Gratulerer så mye 🙂
      Selv har jeg rimelig ny mobil, som tar så flotte bilder. Jeg har nesten ikke rørt mitt speilrefleks kamera etter jeg kjøpte den nye mobilen.
      Ja, jeg må kanskje være med på høstutstillingen 🙂 Jeg liker fargene om høsten, men gruer for tiden som kommer, med mørke, mye regn og surt vær, og lengsel etter en sommer som er alt for langt borte.
      God høstklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg