ER DU KLAAAAAR?!!! :-D

Jeg er klar som et EGG!! Og jeg får ikke være med en gang…Så jeg får plage livet av deg i forkant, med mine bilder. For på HØSTUTSTILLINGEN i Galleri Frodith er det kun alle andre som får være med. Galleridirektør Frodith har IKKE lov å være med.. Slik er reglene.. 
Og disse bildene under er jo “gamle” uansett, og du har nok sett dem før. Men FINE er de likevel. For naturen ER fin, og om høsten er det helt magisk. Gull og kobber til folket! 🙂

 

 

Om du ikke har fått det med deg: Du KAN stille med tegning eller maleri i HØSTUTSTILLINGEN også.

 

Det viktigste er at man får fram det man forbinder med høst. Og alle skal få være med, om man fotograferer ELLER tegner eller maler. Så bli med da vel 😉 Her er invitasjonen:

 

 

Jeg har fått inn mest foto, men EN tegning også, og den er HELT skjønn <3
Siste frist er onsdag altså, men jeg tar i mot døgnet rundt. Det er bare å komme ned til Galleriet med bildet ditt, jeg henger det RETT opp!

 

#konkurranse #gallerifrodith #høstutstilling #foto #tegning #maling #høst

23 kommentarer

Siste innlegg