Ja, her går jeg og styrer og steller da…

Ja, du hadde vel ikke ventet annet….?

Jeg styrer på nede i “Galleri Frodith” jeg vettu. Forbereder Høstutstillingen ….Vasker tak og vegger, henger opp bilder, syr litt på kjolen til åpningen…  og innimellom slagene inne i varmen der, løper jeg ut og feier utsiden fritt for blader….

Så stikker jeg inn igjen , og syr litt videre… 

Og NÅ og DA kommer det en kunstner innom, med verket sitt…så det begynner å ta form her inne 😉

Men du får IKKE se innafor dørene ennå nei!!

 

HØSTUTSTILLINGEN åpner  PÅ fredag 28. oktober  kl 07: 00

Og stenger dørene nede i lokalet kl 24:00 samme dag

Så da er du velkommen for å stemme på ditt bilde,  drikke litt champagne og snakke med de andre kunstnerne (he-he)

 

Men før vi kan åpne dørene…før jeg kan slippe inn skrikende og skålende publikummere som vil inn å stemme på sitt favorittbilde….før jeg deler ut champagne og annet knask…. ja da må DU sende inn bildet ditt om du ikke har gjort det!! Det har kommet inn en mange bilder, men jeg venter på flere kunstnere. Og dørene til Galleriet er LITT på gløtt, helt fram til kl 24 i kveld .. Og her er invitasjonen til å delta- om du ikke har sett den før 😉

 

#høstutstilling #gallerifrodith #foto #tegning #konkurranse #høst #bilder 

15 kommentarer

Siste innlegg