Dagen da blogg.no var HELT nede….

Først skjønte jeg ingenting…

 

Så ble jeg veldig irritert….

 

Og siden mer oppgitt….

 

Til slutt resignerte jeg, og ble veldig TRØTT av det hele…

 

 

Galleri Frodith sto jo pyntet og klart til Høstutstillingen, men jeg tok med meg nøkkelen og GIKK hjem igjen…da jeg skjønte at jo INGEN ville komme i dag… Så jeg åpner i morgen i stedet for …. Håper du kommer 🙂


Jeg er ganske pjusk i dag også, noe influensaliknende.. Ligger som en slakt her..

 

#blogg #trøtt #irritert #syk

39 kommentarer
    1. Åh, da skjønner jeg hvorfor det ikke ble noe utstilling igår, – jeg trodde det var noe galt hos meg og gikk inn på siden din mange ganger uten å finne noe igår, hehe. Godt det er iorden igjen nå, og du verden så mange flotte bilder. Jeg må bruke dagen å tenke på, men jeg skal huske på å stemme innen ikveld.

    2. Også jeg som trodde det var forbindelsen her nede som ikke var som den skulle…. Men jeg kommer igjen! Skal reise hjem i morgen, så om jeg ikke rekker inn i Galleriet før jeg dra herfra, så tar jeg turen i morgen kveld når jeg er vel hjemme igjen. I dag er huden litt rosa og føles litt for trang noen steder…. Men det har vært en herlig ferie. God bedring til deg. Håper du føler deg fort bedre. Varme klemmer <3

    3. Etdiktomdagen: Jeg prøvde helt fra mårran av, sendte etterhvert en sms til Annebe og hørte om hun opplevde samme 😀 Jepp åpner i morgen i stedet for 😉

    4. IKKE SANT!!!!
      Og jeg forstod ingenting!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde det var noe med nettet hos meg jeg……….. hva pokker er galt med maskinen minda?! Hva skjer? !!!! Merker at dette tåler jeg virkelig lite……… har vært innom innstillinger og alt……… flere ganger………….helt til jeg kom bort i noe med google og blogg og da kom det opp at blogg.no var nede pga problemer………. ja da var jo alt greit da…….. noen minutter etter var jeg online på blogg 😀 phu!
      Da gleder jeg meg til i morgen 🙂

    5. He-he! Slik du reagerte. Alt kan googles, vet du, he-he 😉 Håper jeg får tid til og innom høstutstillinga i morgen. Jeg rakk i alle fall ikke å tenke mer på den forrige utfordringa du hadde. Merket det to dager etter fristen, at jeg faktisk hadde glemt hele greia. I tillegg til å ha mange baller i lufta er jeg distrè. Ikke grei kombinasjon 🙂
      Ha ei god natt før galleriåpning !

    6. Elin Slåen: Ja, det var irriterende hele greia… Prøvde mange ganger… Men ga opp etterhvert. Nå er jeg slakk og i sofaen, og nå legger jeg meg snart … 🙂 I morgen blir det Høstutstilling 🙂

    7. Jeg kommer i morgen jeg! Fikk nettopp logget inn selv. I tillegg greide jeg å ødelegge hele nettet i sta, så ting har generelt tatt lang tid 😛
      Og jeg har også blitt syk nå- trur det stopper på en forkjølelse, men med alt det andre i tillegg så har jeg snart manneinfluensa jeg altså 😛

    8. Hvem forsto noe i førsten? Ikke jeg i hvert fall. Trodde jeg hadde trykt på noe feil jeg. Men det var ikke min skyld, men strømmen som slo ut hele greia????? Godt du gikk hjem, for dette tok tid. Men jeg kommer i morgen så klart. God bedringsklem til deg. 🙂

    9. jeg kommer og jeg gleder meg ) håper blogg.no ikke stenger av i morgen også,har vært stusselig å ikke komme inn på bloggen i dag,og fortsatt er det mye tull på min side iallefall

    10. Jeg skjønte ingen ting selv i dag..trodde det var pc-en min som klikket igjen, men det var ikke meg denne gangen.. :-)) I ettermiddag fikk jeg en skikkelig opptur da postmannen kom med pakke til meg, en frogge- premie ♥♥ Tusen takk for halvsokkene kjære frodith ☺♥☻
      Jeg kommer i morra vet du ♥♥ Mase god bedringsklemmer til deg ♥♥♥

    11. Ja jeg gledet meg jo sååå til dette..også kommer det ikke i kveld heller..jaja..da får vi ventet til i morgen! Håper formen din er bedre til det! og plei deg selv i kveld med ro og kos! Så sees vi i morgen TIDLIG… 🙂

    12. Jeg ble ganske fortvilet da jeg ikke fikk logget meg inn, og trodde jo det bare var meg… Tenkte at nå går jeg glipp av høstutstillingen og alt det… Nå kan jeg senke skuldrene og glede meg til i morgen :o)) Håper du ikke blir ordentlig syk, god bedring!

    13. Tove: Ja, jeg hadde jo gledet meg sånn og greier.. Men så skjønte jeg at INGEN hadde noe besøk hverken her eller der…så vi var i samme bås.. Er bare å starte i morgen igjen 😀 Så da blir det Høstutstilling i morgen i stedet for, mer moro å åpne fra MÅRRAN 🙂

    14. Jeg kommer i morgen 🙂 gå og legg deg, du, så du er klar til å være vertinne i morgen. Natta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg