And the winner is..

“kremt ..  *tapp-tapp-tapp*….. Kan jeg få litt ro her!!

Ja her er jeg igjen….Jeg går fremdeles og slenger rundt  i den samme kjolen…Og du vet nok hvorfor? Vel…. har jo vært nedi Galleri Frodith her i hele natt  jeg vettu… 😉

“Jeg har pratet med folk, drukket champagnen, pusset og gnidd på bildene…og tellet stemmer så klart… Har ikke hatt tid til å bry meg om nye out-fits og sånt…..

Det har kommet stemmer i kommentarfeltet, i meldingsboksen og på mail….. Og  jeg har svettet og  telt stemmer og skrevet tale… Jeg står her med konvolutten med de opptalte stemmene, og jeg skal SNART fortelle dere hvem vinneren ble..

Jeg bruker denne scenen når det er noe spesielt, når det er utstilling eller når det er noe annet høytidelig på gang. Og nå er det jo noe slikt høytidelig på gang igjen, for:

Det er en veldig glad og rørt Galleridirektør Frodith som står her på scenen i dag……Jeg er veldig glad for at så mange kunstnere ble med i år. Hele 31 stykker. Og jeg er veldig glad for at det var så stort besøk her på galleriet i går. Det er moro å se at folk blir engasjerte, og synes dette er litt gøy . Da gjør Galleridirektør Frodith sitt ytterste for at dette skal bli en hyggelig opplevelse. Så TUSEN TAKK til alle som har stilt opp på en eller annen måte, med bilde, med stemme, med muntre tilrop underveis 🙂

Men nå  ser jeg  jo at dere er spente på hvem som har vunnet. Og nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger, for jeg ser at du med det gule håret er skikkelig spent der du står og biter negler…Det kan du slutte med, for nå åpner jeg konvolutten med vinner -navnet… 


Hører du trommene…? *tam-tam-tam*  -*pisker opp stemningen* … 

” Mine damer og herrer….. vinneren av årets HØST-utstilling…. er :


 

“Nå drar jeg snoren i konvolutten”:  * ritsj-ratsj* ….*flerre*…. “…og uten noe mer snikk-snakk, men med brask og bram, 1.plassen og mer champagne går til: 


 TADA!!!

 

NATHELESS

Gratulerer med seieren!! Du vant med god margin 🙂


Bildet ditt var noe helt eget, det er klart 🙂 Tenkt ut, gjennomført og lagt noe av deg selv i <3 Jeg er så glad i tegningene dine.  Du er en kunstner både i kropp og sjel, og det kommer det utroligste kunstverk fra deg stadig på bloggen. Enten laget  ute i naturen eller hjemme ved borden 🙂 Og denne tegningen du laget viste virkelig gleden i høsten <3″


“Det kommer en høstpremie til deg i posten om ikke lenge, som takk for innsatsen og som SOLEKLAR vinner av Høstutstillingen 2016 <3

 

 

Hvis du går inn døra til Utstillingsrommet igjen, kan du ta deg runden om igjen, og denne gangen se hvem de ulike kunstnerne var. 
TUSEN TAKK til alle som stilte opp!!! Og igjen:  Det gjør meg SÅ glad, når så mange vil være med. Som en liten takk, -en link til alle bloggene :-)”

 


 

 

1) pittbulljedda.blogg.no

SONY DSC
2) etdiktomdagen.blogg.no


3) utifriluft.blogg.no


4) matogkakeoppskrifter.blogg.no


5) margarites.blogg.no


6) sivmargret.abcblogg.no


7) venkesstrikk.blogg.no


8) annebe.blogg.no


9) maikensnattblogg.blogg.no


10) rriittaa.blogg.no


11) Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)


12) Altannetenna4.blogg.no


13) natheless.blogg.no


14) spisogspar.blogg.no


15) alynxknitsandknots.blogg.no


16) fruensvilje.blogg.no


17) dvergpinschereimitthjerte.blogg.no


18) khjertaas.blogg.no

 


19) evaswindow.blogg.no


20) toveshobbykrok.blogg.no

 


21) missmusicalqueen.blogg.no


22) dedicat.blogg.no


23) minmatgaleverden.no


24) Oslopadda  (venn og bloggløs bloggvenn)


25) akbhandy.blogg.no


26) lulltove.blogg.no


27) denruteteskjorta.blogg.no


28) elevele.blogg.no


29) karidansen.blogg.no


30) tattavkvinnene.blogg.no


31) gtdua.blogg.no

 

“Kan sistemann som går fra Galleriet lukke døren etter seg? 😉 “

 

Ha en strålende dag i høstværet <3

 

 

 

#vinnere #høstutstillingen #gallerifrodith #bilder #foto #tegning #høst

28 kommentarer

Siste innlegg