Helt tomt for kaniner nå..

Du som har vært innom meg i løpet av uka, vet at her har livet vært som en berg-og-dal-bane…
Det har vært vriene puslespill-brikker, som ikke vil passe sammen, selv om forventningene har vært skyhøye til at man skaper noe vakkert..

Du fikk kanskje med deg at jeg etter hvert klarte å legge vekk puslespillbrikkene, og overbevise folk om at det kunne ble bli fint uten brikkene også. Livet som tryllekunstner funket en dag eller to..Jeg trakk opp kaniner av hatten, og overbeviste alle om at jeg var en helt ekte tryllekunstner… 

Vel…nå er det hvert fall HEEELT tomt for kaniner oppi der… Jeg finner ikke en bitteliten en en gang, om jeg leter aldri så dypt…

Men heldigvis er det bare EN dag igjen av denne HELVETES-uka.. Snart er det bedre tider 😉

 

 

#jobb #slitsomt #stress #spenning #forventninger #tegninger #trylling

 

15 kommentarer
    1. Du er nå flink da…leter dyyyypt..og finner litt..stå på! snart er uken over!! og du kan puste ut..:-) Klem fra meg til deg!

    2. Helge: Ja, jeg er enig med deg , NOE av stresset kan man planlegge BORT. Og det har jeg gjort. Men noen av tingene har jeg ikke kontroll på, og kan ikke få planlagt, og rår ikke over situasjonen. Men jeg har kommet meg gjennom, og snart er det helg 🙂

    3. Det blir ekstra godt for deg med helg i morgen når arbeidsdagen er over tenker jeg. Sånne dager er stressende og ikke gode dager. I morgen er to av oss tre faste borte fra jobb, så jeg må klare meg med to vikarer. Selv om begge er flinke og godt kjent så blir det alltid litt ekstra stress og kav. Sånne dager liker jeg ikke særlig godt. Så jeg gleder meg også til endt arbeidsuke og helg. Klemmer <3

    4. Håper du har en rolig helg i møte. Dët trenger du vil jeg mene. Alle kan oppleve perioder som er preget av stress. Mener selv at man til en viss grad kan forebygge stress ved planlegging av ting og tid.
      Her blir det litt rydding før en periode med mange utfordringer starter i morgen. Må utsette min kulturtur til Oslo lørdag til en anna gang, via natte har jeg laget en plan for nettopp det. Ha en fin kveld.

    5. Høres slitsomt ut, godt den uka snart er over . Pass på så du ikke blir” utbrent” av stress…
      Stor klem og slapp av som best du kan <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg