Tro det eller ei!!

 

Ja, her kommer enda en utrolig ting om meg. Det er opp til deg å velge om du vil tro meg eller ikke… Men jeg har vært med på litt av hvert, så det er aldri godt å si hva som er løgn og fanteri, og hva som er rene fakta.



 

Det har seg nemlig sånn at jeg i 1989 vant titelen:  “Det Nye”-piken.
Du husker vel bladet DET NYE, og den årlige kåringen av Det Nye-piken og Det Nye-gutten?
Vel, i 1989 var det jeg som vant, 23 år gammel, og den første som var såpass opp i “åra” som vant.  Og dette var det bildet jeg sendte inn for å bli nominert. Jeg vant en liten slump penger, og fikk vise moter i Det Nye ved flere anledninger senere.

Så er det opp til deg å gjette da: Lyver jeg så det renner av meg, eller forteller jeg sannheten?

 

#trodetellerei #sannhet #løgn #fakta #detnye #detnyepiken

18 kommentarer
    1. Det kunne du godt ha vært, men denne gangen tror jeg du lyver. Tror liksom ikke du er SÅ opptatt av moter, hehe.😊 Vi hadde også sånn emaljert kjele, og den er moderne nå.😊

    2. Nydelig er du , så det hadde ikke vært så rart 🙂 Men vi har jo snakket litt om slike ting også..og siden du ikke har nevnt det da…så tror jeg deg ikke….

    3. Du var og er vakker som en modell, men jeg tror du lurer oss her altså. 🙂 Men hadde du gjort det, så hadde det vært flott. Jeg har jo sett deg som stilig modell i den heklekjolen din! 🙂

    4. Hmmm…tja..du er jo super søt! og kunne godt ha vært modell! Men, jeg tror du hadde gått litt mer i den banen om du hadde begynt med det, og vist mote osv..så nei..tror ikke dette er sant!! Men det kunne like godt være sant..

    5. Hmm…. nei, tror ikke jeg tror på det altså. Litt basert på at du faktisk lager mat på bildet, og at det ikke var helt i Det nye`s ånd…. Forresten, den ildfaste formen med mønster på bildet er skikkelig retro og superdyr i butikkene nå. Håper du tok vare på den 🙂 klem<3

    6. God morgen! Denne tror jeg ikke på, og grunnen er siste setningen om at du senere viste moter i bladet. Tror ikke du har gjort det. Men det hadde vært veldig gøy om det faktisk var sant 🙂 Bildet viser i hvert fall en sprudlende glad jente, som godt kunne vunnet. Ønsker deg en fin mandag. Klem <3

    7. Dette KUNNE veldig godt være sant, og om det ikke er det, så er det veldig godt løyet…… Jeg satser på det siste – altså at det er blank løgn! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg