Synsvinkler

Mange ting i livet handler om hvordan vinkel man velger å se ting fra…Altså synsvinkel og måten vi velger å TA ting på..


Et glass kan være halvfullt

eller halvtomt, utifra hvordan du velger å se på det..

Man kan velge å se på spaden som et verktøy for å grave seg et hull, hvor man kan forsvinne …

 

Eller spaden kan være et verktøy for å spa en liten haug man kan klatre opp på, for å få oversikt. Det er ofte en selv som bestemmer..

I min verden og i mitt liv er det hvertfall sånn at jeg kan bestemme det, og det er jeg glad for 🙂

 

Ha en strålende onsdag <3

 

 

#livet #hverdagen #humør #synsvinkler 

20 kommentarer
    1. Hei Frodith, det er bra å se lyst på livet og se muligheter. 🙂 Sånn vil nok alle være. Måtte inn å lese alle innleggene fra uken som gikk og da havnet jeg her. Fine bilder, artige tegninger som lignet. Du har så masse å by på. Du er flink og energisk 🙂

    2. Tusen takk <3 Jeg har min også på kjøkkenet for da har jeg liksom bedre oversikt ettersom jeg begynner hver dag med hodet inni kjøleskapet 😀 Lurt hva? Tusen takk, så glad du likte den 😀 Gooodklæmmemer <3

    3. Etdiktomdagen: Ja, det var litt med vår samtale i bakhodet jeg tegnet dette. For jeg går jo i halv-tom-fella innimellom (spesielt høsten) jeg også, men målet er alltid halvfullt, eller å se oppover 🙂 Selv om det tar litt lenger tid innimellom 🙂 Klemmer <3

    4. ladyaugust: Kjempefin kalender søs, den forrige hadde plass på kjøleskapet..Glemmer av og til å skifte måned, for fine tegninger er det jo uansett og jeg er ikke så opptatt av rett måned 😀 he-he. Og fine andre krusedullen også 🙂 Godklemmer <3

    5. annebe: Ja, det føles litt vanskelig innimellom, men vi får bare brette opp ermene å prøve igjen. Det hjelper jo ikke det motsatte heller 🙂 Ja, kjempekoselig bloggtreff, helt som på bloggen. Og stemte helt med sånn jeg forventet. Til og med stemmen og energien 🙂 Klemmer <3

    6. Margrethe: Ja, jeg er glad jeg er sånn at jeg kan tenke meg positiv igjen 🙂 Men vet det er lettere for noen enn andre 🙂 Ha en fin dag <3 klemmer <3

    7. RisRosOgKlaging: Jeg er enig i at det er lettere for noen enn for andre. Jeg tror noe av humøret, den grunnleggende tråden i oss kan være genetisk. Og at noen som har opplevd virkelig vonde ting i barndomme, er det faktisk verre å bare TENKE seg ut av ting.

    8. GTduA: Ja, for mange av oss stemmer det, og for mange av oss er det mulig å snu tankegangen. Men jeg tror for noen med tyngre bagasje så er det vanskelig. Og det forstår jeg. Men for meg som har et vanlig humør, vanlig oppvekst og ingen traumer i livet, så er det mulig å droppe hullene og velge haugen i stedet for 🙂

    9. ladyaugust: Ikke sant 🙂 Og i dag er det enda mer fullt til og med, for dagen har vært god, og når jeg kom hjem lå det KALENDER HER 😀 herlig <3

    10. Høres så lett ut og jeg kan tenke meg for noe er det lettere enn andre. Jeg har virkelig ikke lyst til å være den personen som velger “feil” synsvinkel, men dessverre er det vel det jeg gjør alt for ofte.

    11. Ja det gjelds å velge å se det beste ved ting..men noen ganger er det (nesten) umulig :)) Så at du hadde vært på hyggelig bloggtreff også ..artig :)) Klem <3

    12. Ja det er jo så sant..hihih…Det gjelder jo stort sett det meste..Ha en god dag! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg