Jeg er bare innom i full fart… ;-)

Jeg er bare en snartur innom, i full fart. For det er litt travelt her…

Det KUNNE jo hende det hadde gått deg hus forbi, selv om jeg tviler på det sterkeste at du ikke har fått det med deg…Men jeg skal altså ha Julekalender/adventskalender her på bloggen, med utdeling av hjemmelagede kalendergaver. Og på HELT ekte Julekalender -måte og i god tradisjon, så sveiver jeg den i gang i morgen tidlig så klart 🙂

Så er du ikke oppe med fuglene, som jeg er, så gjør det ingenting. For jeg har nemlig langåpent, og man kan komme innom HELE dagen om man vil 🙂  til  kvelden kl 22:00.

 

 Så velkommen skal du være. Jeg åpner i 07:00-tiden. Og du må gjerne ta med deg venner og bekjente 😉

Imens kan du kose deg med dette adventslyset.

Ha en fin dagen -før-dagen -onsdag<3

 

 

#julekalender #advent #forventning #spenning #gaver

15 kommentarer
    1. Det er travle tider på ymse vis for mange fremover nå. Sjøl har jeg mye jeg skal ordne. Mange brikker skal stemme før jula er her. Stikker vel innom kalenderen din av og til. Men syns det er fantastisk moro at du legger så mye arbeide i det år etter år. Lager preimier selv og sender ut, bare en solid utgift når alt skal sendes via posten. Men som sagt så stikker jeg innom innimellom. Ha en fin dag.

    2. Å nå gleder jeg meg. Her går tiden alt for fort, og jeg har ikke fått opp julegardinene på kjøkkenet som planlagt i år. Ja ja, de kommer nok opp snart. Jeg har bare mistet litt “ork” etter at jeg kommer hjem fra jobb om dagen. Så til jul i år skal jeg ønske meg overskudd og mer energi 🙂 Adventskalender er gøy, og jeg tar av meg hatten for deg, Frodith! Så gøy at du har overskudd til å lage julekos for andre. Klemmer <3

    3. Nydelig adventslys! Gjett om jeg gleder meg til i morgen da! Nå må vi bare sove en natt til, så er det desember! 🙂 Sov godt. Tastes i morgen. Klem 🙂

    4. Jippiiiii! Jeg GLEDER med til adventskalenderen din 🙂 Jeg gleder meg også til å se mer til mine to gode kompiser; Pepper og Salt 🙂
      Nattapaddeklem 🙂

    5. Åh, nå er jeg spent altså!💕 Jeg får det veldig travelt imorgen, så må opp med fuglene om jeg skal rekke alt, – og da regner jeg med å være innom bloggen din når du åpner i 7-tida.😊

    6. Nå du seier at du er innom ser jeg for meg en hvit tornado slik reklamen på det gulvvaskmiddelet.
      Lurer litt på om det var du som fant opp den aiaxs 😉 Eller Frodit den hvite tornado 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg