Juhuuuuu!!

Nå begynner det å bli bittelitt julete her…Dvs, jeg har fått flere julegaver i posten, jeg har byttet julegaver med noen. Jeg skal vaske huset i morgen, fordi jeg har FRIIIIII!!!
Da er det jul da!!

Jeg er litt opptatt med å holde to stykker litt i øra her…så derfor er jeg bare en snartur innom, for å minne deg på julekalenderen min igjen. 
Nå har jeg 4 kalendergaver igjen, og de er FINE, om jeg må få si det selv 😉


Så gå inn HER, og meld deg på da vel!

Trekningen er kl 22 ca som vanlig, så du har noen timer på deg ennå.

 

 

#julekalender #adventskalender #jul #påminnelse #gaver #julenøtter

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg