Takknemlig og heldig <3


I løpet av desember har jeg blitt veldig klar over hvor heldig jeg er. Jeg har sett folk som sliter…Jeg har hørt om folk som gruer seg til jul.. Jeg har lest om vonde opplevelser…Jeg har igjen innsett hvor heldig jeg er. 

Jeg er heldig

Jeg er heldig som har vokst opp i en familie som har vært snill og god, og som fremdeles er det.

Jeg er heldig som har Hr Frodith som jeg er veldig veldig glad i <3

Jeg er heldig som er frisk, både fysisk og mentalt, og for at jeg har lett for å se lyst på livet.

Jeg er heldig som har en spennende jobb, med mange utfordringer og gode kolleger.

Jeg er heldig som kan glede meg som en unge over små ting, så som julaften og julegaver.

Jeg er heldig som er kreativ og leken, og som kan skape mine egne små øyeblikk her på bloggen.

Jeg er heldig som har god selvtillit og god selvfølelse, og som ikke er preget av janteloven så jeg LIKER å si høyt det jeg er fornøyd med.

Jeg er heldig som har møtt flere nye venner i voksen alder, via bloggen.

Jeg er heldig som skal ha en god jul, på min måte, sånn som JEG liker den.


 

Min gave til deg er å fortelle deg at du er enestående <3

God jul! 

 

(dette innlegget skrev jeg i fjor på julaften, og jeg starter dagen med det, for det gjelder fremdeles. Og jeg synes det er ypperlig å være takknemlig på en dag som i dag 🙂 )

 

#jul #heldig #takknemlig 

12 kommentarer

Siste innlegg