Tro det eller ei! -Avsløringen

Du som var innom meg i går kveld fikk sikkert med deg innlegget “Tro det eller ei!”. 
 

Jeg fortalte deg at jeg hadde jobbet på Cirkus Merano som 18-åring. Sommerjobb. Og at jeg kom på ideen om å søke sommerjobb der, pga mine hypermobile ledd. Og at jeg kanskje kunne jobbe som slangemenneske.

 

Så var det opp til deg å gjette på om det var SANT eller om jeg LØY så det rant…

Og da må jeg bare avsløre: 
Jeg var en skikkelig juge-fant i går!


Jeg har aldri hatt sommerjobb for Sirkus Merano…eller Arnardo for den del…Hverken som slangemenneske eller som billettselger eller elefantpasser… 

Og mange gjettet at jeg løy…så jeg var nok litt dårlig med “luringen” i går…Her må det jobbes mer 😉

 

#trodetellerei #sannhet #løgn #sirkus 

24 kommentarer

Siste innlegg