1. Lykke er å få lov til å våkne opp til nok en dag i livet.
      Glede er alle gode mennesker som befolket livet mitt.
      Jeg trives aller best når jeg får være kreativ – og spesielt når jeg kan sitte noen timer helt uforstyrret og bare skrive.

    2. Så herlig! ja det er deilig å være planløs! Ha en god helg! og du klarer nok å fylle dagene!

    3. Det jeg fant i dag ble jeg glad for. Var en utfordring fra deg med ballonger i hovedrollen. Ballongene er blåst opp og bilde er tatt. Men pc-en er ikke seg selv lengere, så jeg aner ikke når får sendt inn bilde. Ellers er lykke mange ting, god helse, et hjem, nettverk, mat på bordet og ei god seng. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg