Hemmelig-utfordringen…. dagens oppdatering.. :-)

Vel, som du har fått med deg så er det hele avslørt nå…

Jeg hadde for omtrent et år siden en foto-shoot med ballonger.. Og nå ville jeg at leserne mine skulle kose seg med det samme…. MEN….



….Jeg inviterte til en slags “blind-date-utfordring”  he-he..
Jeg spurte på bloggen min her, på 1. nyttårsdag, om det var noen som ble med på en utfordring UTEN å vite hva det gjaldt..??
Og det var 20 stykker som meldte seg, tøffinger som tok utfordringen på strak arm uten å ane NOE som helst… Det var jo bare JEG som visste dette med ballongene… 😉

20 poser med ballonger ble sendt hit og dit, til mine bloggvenner, med en liten “ramme” for hvordan utfordringen skulle være. 
Det som var et kriterie var at de skulle blåses opp, tas med ut og det skulle bli en foto-shoot. Innlegget skulle legges på egen blogg.

De som ikke har egen blogg blir vist her på min blogg 🙂 Sånn når jeg er klar, samler de på et innlegg 🙂 

Under her er de som har lagt ut på egne blogger så langt: 
 

Utifriluft.blogg.no
Tvv.blogg.no

Gtdua.blogg.no
Matogkakeoppskrifter.blogg.no
magiskliv.blogg.no
fruensvilje.blogg.no
maikensnattblogg.blogg.no
minmatgaleverden.no
pittbulljedda.blogg.no
etdiktomdagen.blogg.no
denruteteskjorta.blogg.no

Helge (bloggløs)
Hanne Beate (bloggløs)

 

 

#challenger #utfordringer #oppdatering #linking #ballonger #bloggvenner

10 kommentarer

Siste innlegg