Noe kom da ut av “sofa-slitinga”…

Ikke stort jeg har gjort i helga…Bortsett fra å snyte meg..spise og gå på do…
Men fikk en liten skøyte-danser på hjernen, som ville ut… 
Ble egentlig litt inspirert av de ulike damene til Natheless, som lå i forskjellige stillinger inni en sirkel. Jeg så de på Instagram.
Og jeg kjente jeg måtte prøve ut litt mer av en av spray-effektene i Paint…
Så da hoppet denne skøyteprinsessen ut…



Moro å tegne, og det klarer jeg selv med nesa i en klut og beina under et pledd…
Det som var litt gøy var jo at det viste seg at damene til Natheless i sirklene, var inspirert av meg og mine fotoer i “røret”. Så vi påvirker hverandre 😉

 

 

#tegning #syk #skøytedanser #paint #sprayeffekt #natheless #påvirkning

 

16 kommentarer
    1. Så morsomt med den påvirkningen….
      Blir alltid så levende og fine de tegningene dine.
      Holde deg heme til du blir frisk forresten…

    2. Såååå fin :)) Bra du kunne ha litt å pusle med mens du måtte ta det med ro 🙂 Inspirasjon er bra..og du inspirere jo stadig selv du :)) Mandagsklem <3

    3. En flott skøyteprinsesse! Til å bli glad av. Og så var det moro at du og Natheless har blitt inspirert av hverandre til å tegne samtidig. Nyt kvelden. Klemmer <3

    4. Det går veldig greit å være kreativ, selv om man har nesen i en klut :o)) Jeg var inne på hennes side også kikket på de fine tegningene hennes, ordentlig flotte var de. Isprinsessen din ble fin hun, har du forsøkt deg som det selv? På Narvisen i Spikersuppa?

    5. Å, så fin hun ble. Som en vakker isprinsesse. Nydelig dame i vakre farger. Akkurat sånn en skøytepike skal være! Ja, det er rart det der hvordan vi påvirker hverandre litt og inspirerer til nye ting. Det liker jeg godt. Vi fortsetter med det tenker jeg. Klem til deg, og håper du er i bedre form i dag vennen. Klem 🙂

    6. Så herlig tegning! og jammen kom det noe godt ut av det å ta det med ro ja..håper du også er bedre i dag, og du må ha en riktig god dag!

    7. god morgen ) ja du og natheless har fått fram noen fine streker i helgen,koselig bilde dette ) håper du er i bedre form også så dagen din kan bli gode

    8. Så fin skøyte-prinsesse da, og spray-effekten ga jo det fineste tyllskjørt og pelskanter! 🙂 Håper du er bedre idag og er i form til å møte alle elevene. Ønsker deg en god dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg