Verdens beste Kjersti <3


 

Kjersti er en av de første jeg møtte her i blogg-blokka, sånn på ordentlig. Hun ble raskt en av de nærmeste naboene i blogg-blokka. Vi bodde nærmest i “kollektiv” en periode.. Så åpne var dørene mellom blogg-leilighetene våre 😉
Vi har delt mye på bloggene til hverandre og mye på “bakrommet”, så stor var sorgen da nærmeste blogg-naboen flytta over i en annen blokk. Hun hadde fått seg ny “leilighet”. Men det har gått fint det også. Jeg er stadig bortom på besøk jeg, ( Minmatgaleverden.no) selv om det noen ganger er LITT lettere å glemme, fordi det ikke henger noe “oppslag i gangen” fra henne (innlegg på feeden) Og Kjersti er ofte innom her.

Men det beste av alt: Kjersti er en av de jeg faktisk har møtt MYE på utsiden også, sånn i bloggsammenheng i det minste.. 

Vi tullet og fjaset allerede på første treffet vårt, i 2014 tror jeg det var. Kledde oss ut, og herjet oppi Ekebergparken.

 

Jeg har besøkt henne og Bergens-gjengen, sommeren 2015, og et bittelite treff ble det også i fjor, i jobbsammenheng.

 

I tillegg har Kjersti vært her i byen hver sommer, i Norway Cup-sammenheng. I fjor var hun her til og med UTEN unger med på Norway-cup, og da fikk vi flere dager sammen. Både på Sognsvann på tur..

Og på Astrup Fearnly-museumet…


Det er helt herlig å vite at man kan faktisk skaffe seg nye venner i i voksen alder. Og denne våren lover godt for vårt vennskap. Jeg har planer om Bergens-tur, og Kjersti har planer om Oslo-tur. Så dette blir bra!

Og i dag har Kjersti bursdag!!
Flotte, morsomme, tankefulle, vakre Kjersti!



Kjersti er SNILL, blid og lun. Hun er tøff, modig og kreativ. Hun er åpen for nye ting, både fysisk og mentalt. Hun er rett og slett en spennende og spesiell person. Og jeg er kjempeglad for å ha blitt kjent med henne. Vi er like på mange måter, har en “rytme” som likner hverandres, og liker mye samme ting. Samtidig er vi også forskjellige på enkelte områder, og det er da jammen meg spennende. 

Kjære Kjersti
Gratulerer så masse med dagen!!! Kos deg med Gubben, Guttene og Bonnie!
Du vet nok etterhvert hva jeg synes om deg, men du skal få høre det i år også: Jammen har det vært en berikelse å bli kjent med deg!! Det er MORO hver gang vi møtes, det er KOSELIG hver gang vi møtes, det er LÆRERIKT hver gang vi møtes. Du er rett og slett en person det er BEHAGELIG å være sammen med 🙂 
Jeg gleder meg til å møte deg igjen snart, håper det blir fort.
Og så får du titte litt i postkassen framover 😉

I dag blir det kun kake- fra Frodiths bakeri. Men det er jo ikke noe særlig å servere en nesten -vinner av Kake-krigen…Men, men….det er det jeg kan tilby, enn så lenge… Og selv om vi ikke skal gifte oss, så fortjente du en to-etasjes synes jeg <3



Bursdagsklemmer i massevis fra Frodithen, og “hun andre”.. <3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #kake #kjersti #minmatgaleverdenno 

17 kommentarer
    1. En gratulasjon kommer på etterskudd til Kjersti og etter bildene og se syntes jeg dere to nesten er like også….i farger på klær og på hår:-)) Du er så flink til og skrive hyggelige bursdagsinnlegg så bare det i seg selv er jo en fin gave og få:-))

    2. Gratulerer med dagen til Kjersti! Flott innlegg til en flott dame som jeg også er så heldig å ha møtt ved flere anledninger. Og snart møtes vi igjen. Du er bare helt super som husker på alle. Klemmer <3

    3. Så herlig innlegg og så helt sikkert vel fortjent. Det var jo noe av det første jeg la merke til inne i denne “blogg-blokka” som du sier,, det tette forholdet mellom dere to. Trodde faktisk et øyeblikk at dere var søstre 🙂 Så nå jeg smette meg inn til henne en tur og gratulere 🙂 Tusen takk til flotte deg som holder stålkontroll på alle bursdager… 😀

    4. Så koselig å finne en som man “klikker” så godt med! Gratulerer med dagen til henne!

    5. Åååååååå, du ANER ikke så herlig det er å lese bursdagsinnlegg fra deg! I år kilte det jo i magen bare av å gå inn og SE om jeg fikk i år og. Og du sviker ikke du. Helt enestående de der bursdagsinnleggene altså! Elsker det! Og så sitte der og lese så vakkert om seg selv, til jeg nesten rødmer. SÅ deilig. Er så uendelig glad for vårt vennskap. For ja, det er så bra å finne flere venner på vår vei, virkelig berikende er det! Og jeg gleder meg til du kommer, like mye som jeg gleder meg til å reise til Oslo i vår. Men så er det jo så kjekt da, at vi “møtes” i blogg-blokken hver eneste dag uansett hvor vi er. Tusen tusen takk for det flott innlegget, og den nydelige kaken! Elsker to-etasjes! Knuse-gode-takke-klemmer på vei. <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg