Frodiths lille Vår-challenge- skyer

 

Må jo gjøre tolkningen av SKYER litt sær…Jeg liker å finne mine egne måter. Og her er nok ikke det mest typiske sky-bilde…Men siden jeg elsker speilinger, dyr, og fugler av alle slag som priser våren med å ta seg et bad i sølepyttene, så velger jeg altså et speil-sky-bilde, med en badende due 😉

Man skjønner jo han koser seg, i godværet med blå himmel og fine hvite skyer…

Gårsdagen bød også på herlige skyer, da jeg suste forbi Oslo Plaza…Siden jeg nå bor her i byen, hvor byggene “er i veien” når jeg skal ta fine himmelbilder…Så får jeg heller fokusere PÅ byggene, og flette de inn: Altså- skyer i Plaza 🙂

Håper du får en fin søndag!


Og vil du være med på foto-challengen, så gå inn HER, så finner du alt om utfordringen.

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #skyer  #frodihfotoch01

23 kommentarer

Siste innlegg