Godt for øret- spennende for øyet..

Katie Melua at Katie Melua at Palau de la Música Catalana (26 Nov 08)
Jeg og søsters er litt sånne groupies innimellom…Eller nærmest STALKERS… Katie Melua- stalkers… 
Vi var på alle konsertene som var i Norge en periode…Og det var ikke vanskelig, for det er ikke SÅ ofte hun har konsert i Norge..
Og nå er det lenge siden skal jeg love deg, og jeg lurer på om jeg må ta turen til Sveits i sommer. Zurich…For å få gått på konsert igjen..
Jeg synes jenta har en nydelig stemme. Hun har spennende musikk-videoer. I tillegg har hun en behagelig sceneopptreden…

Fra en konsert jeg var på  i Oslo..

Jepp…jeg tror jeg må bestille billetter til Sveits i sommer 😉

Her er noen av de videoene jeg liker best: 

 

 

OGnNcLi5SmY

 

5CuKcUU2xx4
t3u8stDTwZY


Hvilken video likte du best?

 


#musikk #katiemelua #konsert #stalkers #fan #musikkvideoer 

9 kommentarer
    1. Hun er veldig flink..og du er flik til å få med deg konserter av/med henne.. kos deg med det!

    2. Ja, jeg liker også veldig godt henne, og hadde CD. Men tror i skilsmisseoppgjøret at den havnet hos ham 🙂 Jeg har aldri vært på konsert, dessverre. Men har sett noen konsertopptredener på TV. Jeg synes absolutt du skal ta turen til Sveits. Det ville være litt av en opplevelse det <3
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg