Tro det eller ei!!

Her kommer en ny liten historie i kategorien “Tro det eller ei”.  Dvs at det er noe jeg har opplevd, som er så utrolig at de NESTEN ikke er til å tro…
Av og til så lyver jeg så det renner av meg også, men innimellom snakker jeg overraskende sant..Det er opp til deg selv å vurdere om det er sant eller ikke…

Grunnen til at jeg ikke har fortalt om denne historien HER  før, er at jeg rett og slett har glemt det..Det er jo så himla lenge siden.
Men jeg var altså den første “Leverpostei-jenta”, noensinne.
Alle husker nok denne karen:

 

(bildet av Per Andreas Christensen er funnet på nett)

Og han fikk da mest oppmerksomhet også, i mange år…
For hvem husker vel denne jenta?? 

 

(bildet er et gammelt svarthvitt-foto som ble tatt hjemme etter jeg endelig var på boksen) 


Jeg kom helt i skyggen av han… Jenter var liksom ikke like mye verdt på den tida…

Og du lurer kanskje på hvordan jeg ble “Leverpostei-jente”??
Vel…det var pga noen OPPDAGET meg, spisende på en leverpostei-skive, og det på selveste 17. mai…

 

Jeg elsket Leverpostei!  En observant journalist i Moss Dagblad synes det var en god sak, og knipset et bilde av den noe alvorlige Frodithen.. rett etter Leverpostei-skiva var ferdig spist…. Det er derfor jeg ser litt molefonken ut…. Men en god historie i avisen ble det uansett.. Tenk å bli SÅ snurt for  at skiva var oppspist liksom…


Siden ble vi ringt opp av Stabburet, og spurt om jeg ville ble “Leverpostei-jenta”. 
Tro det eller ei!!

Så da er det opp til deg da: tror du på at jeg var første Leverpostei-jente, eller tror du jeg lyver så det renner av meg??

#trodetellerei #fakta #løgn #historie

15 kommentarer
    1. Hi hi du likte sikkert ikke leverpostei engang, så jeg tro du tuller her. Riktignok så var du utrolig søt, så du KUNNE nok vært på boksen, men jeg tror det ikke. Jeg har aldri spist leverpostei ( kanskje når jeg var veldig liten, men det kan jeg ikke huske) men jeg husker likevel boksen med den gutten på. Det eneste jeg kan tro er at du har kjøpt egne leverposteilokk med bildet ditt på, men som første jente på boksen …nehei 🙂 Klemmer <3

    2. Hihi…søte lille Frodith hadde passet godt som leverpostei jente, men da tror jeg nok du må sende inn et bilde nå altså, for at det skal skje 😉 God å skrøne er du i alle fall 😀
      <3 <3 <3

    3. Så nydelig lita jente du var (OG er!)! <3 Og så herlig at du har spart på den gamle avisen, så flott minne å ta vare på!
      Meeen, når det gjelder leverpostei-jenta, så tror jeg du lyver litt i dag altså!?
      <3 Klem

    4. Altså du altså.. jeg spiste leverpostei omtrent hver lunsj i femten år i kantina på jobben 😛 Men sånne engangspakker fordelt på to skiver brød . Så da smurte jeg på langt nær så tykt på som du gjør nå. 😛 Ha en herlig helg og ikke glem å kjøpe leverpostei 😀

    5. Du lyver så det renner! hihihi..jeg har fått hunden min på leverpostei boks også jeg..men bare på lokket..for man kan bestille det nå.. men at du var i avisen..ja det kan være helt rett..men ikke på leverpostei boksen… Tror jeg da…hihih. ha en god dag!

    6. Nå pleier ikke jeg å beskylde folk for å lyve altså,men jeg tror deg ei 😉
      Meen artig lesning på mårran 😉 og du va braa søt da du var lita 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg