På denne dag …2

…28. mars 2015, skrev jeg dette: 

 

Hva tenker de på…..? 😉

Jeg er nok en smule RAR….Og jeg lurer innimellom om andre folk går og tenker på sånne rare ting som meg…

Men innimellom når jeg får “øyenkontakt” med en fremmed hund på gata…eller en katt jeg kjenner “setter øya i meg”….så lurer jeg på: Undres hva DEN tenker på??

Tenker de noe som helst…Er liksom alt styrt av instinkter..? Eller tenker den som meg…”Hm…Hun der var litt rar…Lurer på hva hun står og glor på…Lurer på hva HUN tenker på?” 😉

Jeg liker ikke å bli stirret på…GÅ VEKK!!”

Er det sånne ting som foregår også i disse hodene…? 
 

#reprise #dyr #tanker

10 kommentarer
    1. Hehe, nei det er ikke godt å vite hva de tenker. Katten tenkte kanskje at det var greit å bli tatt bilde av én gang, men to ganger fikk da være nok. :o)

    2. Dyrene tenker kanskje ikke i “ord”, men de FØLER i alle fall. De skjønner en del ord også. Katta mi skjønte hva jeg sa når jeg spurte om vi skulle leke. Da gjemte hun seg under bordet, og ventet på at jeg skulle kaste godteri som hun kunne “fange”!

    3. Ja jeg lurer ofte på hva dyr tenker om meg..og vi som lever med dyr tror jo vi vet hva de tenker…hihihi… Men fy som jeg ofte skulle vært inne i tankene dems…hihih..Så du er nok ikke så rar..jeg spør ofte mannen min min; hva tenker du på? og svaret er som regel…ingenting..da sier jeg, noe må du tenke…På seg selv kjenner man andre…:-)

    4. Ja det kan man lure på…fin pus var det da :)) Kan huske jeg var redd en stor hund når jeg gikk til og fra skolen… da pleide jeg å kikke på klokka og så løpe for da tenkte jeg at den kanskje skjønte at jeg hadde dårlig tid..hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg